شمس‌آذر ۲ – ۲ استقلال/ نکو صدر را می‌خواهد، دقیقی اولین امتیاز خانگی
شمس‌آذر ۲ – ۲ استقلال/ نکو صدر را می‌خواهد، دقیقی اولین امتیاز خانگی

استقلال برای حفظ رتبه نخست جدول رده بندی لیگ برتر و شمس آذر نیز برای کسب نخستین امتیاز در خانه، امروز و در استادیوم سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند و هر دو تیم در پی ادامه روند خوب خود در هفته‌های قبل هستند. استقلال پس از چهار پیروزی متوالی در هفته‌های گذشته، امروز […]

استقلال برای حفظ رتبه نخست جدول رده بندی لیگ برتر و شمس آذر نیز برای کسب نخستین امتیاز در خانه، امروز و در استادیوم سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند و هر دو تیم در پی ادامه روند خوب خود در هفته‌های قبل هستند.

استقلال پس از چهار پیروزی متوالی در هفته‌های گذشته، امروز کار سختی را در قزوین دارد. شاگردان نکونام باید با تیم آماده و خوب شمس آذر روبرو شوند که در هفته‌های اخیر موفق شده نتایج خوبی را کسب کند.

شاگردان سعید دقیقی پس از دو پیروزی بزرگ خارج از خانه مقابل تراکتور و فولاد، حالا امروز با یک رقیب قدرتمند دیگر روبرو می‌شوند و در پی ادامه شگفتی سازی در این فصل هستند.

گروه داوری: یاسر همرنگ / کمک ها: علی اکبر نوری – وحید سیفی؛ داور چهارم: سعید رحیمی مقدم / ناظر: رحیم رحیمی مقدم

تیم داوری بازی استقلال تهران و شمس آذر قزوین

ترکیب تیم شمس آذر قزوین:

علیرضا جعفر‌پور، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، سعید کریمی، حسین گودرزی، پوریا سرآبادانی، هومن ربیع‌زاده، علی‌اصغر اعرابی، امیرمحمد نسایی، محمدرضا رضایی، رحمان جعفری
سرمربی: سعید دقیقی

ترکیب شمس‌آذر برای مصاف با استقلال

ترکیب تیم استقلال تهران:
سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی پور، سعید مهری، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، آرمان رمضانی 
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب تیم استقلال تهران

لحظات حساس:

دقیقه ۳: استقلال با استفاده از یک ضدحمله صاحب موقعیت خوبی شد که مهرداد محمدی در محوطه جریمه سرنگون شد، ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۹: ارسال کرنر زمینی و تمرین شده بازیکنان استقلال توسط مهدی پور روی نقطه پنالتی به مهرداد محمدی رسید و ضربه او پس از برخورد به یکی از مدافعان به شکل بسیار خطرناکی راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۰: ارسال پای راست ایمان سلیمی به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی به یک موقعیت خوب برای استقلال تبدیل شد که این توپ را جعفرپور، سنگربان شمس آذر مهار کرد.

دقیقه ۲۵: شمس آذر صفر – استقلال یک/ ارسال اوت ایمان سلیمی به روی دروازه پس از یک رفت و برگشت به یامگا رسید که این بازیکن توسط گودرزی در محوطه جریمه سرنگون شد و داور نیز یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام کرد که خود یامگا نیز آن را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۲۹: شمس آذر می‌توانست به گل تساوی برسد. ارسال یک کرنر در تیر اول با ضربه سر گودرزی همراه شد و توپ مقابل دروازه به کریمی رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: مهرداد محمدی پس از یک حرکت انفرادی دیدنی وارد محوطه جریمه شد که ضربه او به یکی از مدافعان میزبان برخورد کرد. در برگشت توپ نصیب جلالی شد که شوت محکم و سرکش او پس از

برخورد به یکی از مدافعان، به شکل فوق العاده خطرناکی راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۴: ارسال کرنر مهدی پور در تیر اول با ضربه سر آرمین سهرابیان همراه شد و توپ با کمترین اختلاف ممکن به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: شمس آذر با یک حرکت دیدنی از سمت راست و ارسالی خطرناک به تیر دوم، گودرزی صاحب فرصت شد که ضربه محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۷:شمس آذر یک – استقلال یک / شمس آذر در نیمه دوم خیلی زود به گل تساوی دست یافت. ارسال دیدنی اعرابی در دهانه دروازه به امیرمحمد نسایی رسید و این بازیکن با یک ضربه سر شیرجه‌ای گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۰: رمضانی یک موقعیت طلایی را از دست داد. روی پاس فوق العاده مهرداد محمدی به آرمان، مهاجم بلند قامت استقلال در محوطه جریمه فرصتی مشابه یک ضربه پنالتی را به دست آورد که شوت او را سنگربان شمس آذر راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۰:شمس آذر یک – استقلال ۲ / ایمان سلیمی از زمین خودی یک توپ بلند را به پشت مدافعان ارسال کرد که روی اشتباه مرگبار کریمی، مدافع شمس آذر، که قصد داشت با یک پاس رو به عقب دروازه بان تیمش را صاحب توپ کند، رمضانی از این فرصت استفاده برد و با قاپیدن توپ از مقابل پای جعفرپور توانست به راحتی دروازه خالی میزبان را باز کند.

دقیقه ۷۰: شوت محکم و راه دور عیسی مرادی را سیدحسین حسینی مهار کرد.

حاشیه های بازی:

* با وجود تکمیل ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه، تعداد زیادی از هواداران پشت در‌های ورزشگاه سردار آزادگان قزوین حضور داشتند که نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

* هواداران استقلال اقدام به تشویق جواد نکونام سرمربی تیم محبوب خود کردند و شعار‌هایی علیه پرسپولیس سر دادند. نکونام نیز قبل از شروع مسابقه به آن‌ها یک دسته گل هدیه داد.

* زنان زیادی به ورزشگاه آمده و دیدار شمس آذر – استقلال را از نزدیک تماشا کردند.

* با توجه به بارش شدید باران در قزوین، بازیکنان دو تیم در این شرایط خودشان را گرم کردند. استقلالی‌ها هنگام تمرین کوتاه قبل از مسابقه با احتیاط کار را دنبال می‌کردند.

* ارسلان مطهری، آرش رضاوند، سیدحسین حسینی، روزبه چشمی و گوستاوو بلانکو مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفتند.

* مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال همانند دیدار با آلومینیوم، از روی سکو‌ها تماشاگر بازی شاگردان نکونام است.

* پس از سرنگونی محمدی در محوطه جریمه شمس آذر، بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال نسبت به عدم اعلام پنالتی به سود تیمشان معترض بودند.

* پس از اعلام پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۲۳، مربیان شمس آذر نسبت به این تصمیم اعتراض کردند.

 

باشگاه خبرنگاران