به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن، عنوان کرد: نیمه اول کل بازی دست ما بود. با وجود زمین سخت و نامساعد که به دلیل بارندگی به وجود آمده بود بازیکنان ما سعی کردند فوتبال خوبی ارائه دهند. ما سعی کردیم بازی را به زمین […]

- تمام بازی در کنترل ما بود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن، عنوان کرد: نیمه اول کل بازی دست ما بود. با وجود زمین سخت و نامساعد که به دلیل بارندگی به وجود آمده بود بازیکنان ما سعی کردند فوتبال خوبی ارائه دهند. ما سعی کردیم بازی را به زمین حریف ببریم و حفظ توپ داشته باشیم، چون می‌دانستیم حریف به دنبال ضربه ایستگاهی است و با توپ‌های بلندی که ارسال می‌کردند روی آن آنالیز خوبی داشتیم.

وی افزود: نیمه دوم تیم حریف بهتر شروع کرد، اما ما توانستیم دوباره بازی را بگیریم. فکر می‌کنم غیر از ۱۰ دقیقه آخر که بازی احساسی شده بود نیمه دوم خوبی داشتیم. عملکرد خوبی نشان دادیم و بازی را هم کنترل می‌کردیم، اما هفت هشت دقیقه آخر متاسفانه بچه‌ها کمی عقب کشیدند. تیم حریف توانست از کرنر خوب استفاده کرده و گل تساوی را به ثمر برساند.

سرمربی آلومینیوم با بیان اینکه با یک موقعیت عالی بلافاصله می‌توانستیم بازی را برگردانیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه موقعیت ما گل نشد، اما بازی یک دیدار جوانمردانه و بسیار خوبی بود. به هر دو تیم به خصوص بچه‌های خودمان که در زمین نامساعد به دنبال ارائه یک فوتبال خوب بودند خسته نباشید می‌گویم. 

حسینی درباره اتفاقات آخر بازی و اینکه ربیعی سرمربی ذوب آهن گفته شروع کننده تیم آلومینیوم بود، تصریح کرد: من اصلا حواسم نبود، چون به خاطر اینکه آخرین فرصت بود تیم تیم را می‌چیدم که بچه‌ها سر جایشان باشند، اما دیدم شلوغ شد، اما چیز خاصی نیست در فوتبال از این اتفاقات رخ می‌دهد. 

وی درباره پنالتی گرفته شده و اینکه مربی حریف گفت پنالتی نبود، عنوان کرد: چیزی ما دیدیم پنالتی نبود، اما داور را که نمی‌توانیم اعدام کنیم، چون او داور با تجربه‌ای است، قانونمند بوده و همیشه سعی می‌کند بهترین قضاوت‌ها را داشته باشد. احتمالاً اشتباه کردند و ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. اشتباه بزرگی بود، اما خدا را شکر می‌کنم که گل نشد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا