استقلال در یک دیدار حساس و دیدنی برابر شمس آذر به تساوی ۲ – ۲ دست یافت. در مسابقه ای که شاگردان نکونام دو مرتبه از حریف پیش افتادند ولی هر بار تیم سعید دقیقی بازی را به تساوی کشاند. نکونام در بخشی از این نشست خبری و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر […]

- گل‌محمدی اصلا در حد من نیست/ اشتباه کردم دفعه قبل جوابش را ندادم

استقلال در یک دیدار حساس و دیدنی برابر شمس آذر به تساوی ۲ – ۲ دست یافت. در مسابقه ای که شاگردان نکونام دو مرتبه از حریف پیش افتادند ولی هر بار تیم سعید دقیقی بازی را به تساوی کشاند.

نکونام در بخشی از این نشست خبری و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه یحیی گل محمدی بدون نام بردن از کسی اعلام کرده آدم‌های بیخودی درباره اشک تمساح حرف زده‌اند، گفت: (پس از کمی مکث) من همیشه سعی کرده‌ام تا احترام هم‌بازیان و دوستانم را نگه دارم. سال قبل و زمانی که با فولاد، پرسپولیس را شکست دادیم، من اشتباه کردم که جواب بی‌احترامی دوستان را ندادم. این باعث شد که الان بیاید و بی‌احترامی کند.

اگر منظورش از آدم بیخودی من بوده‌ام، که مشخص است آدم‌های بیخودی چه کسانی هستند در این فوتبال. کارنامه من مشخص است. اگر ایشان با من بوده، مطمئن باشید اصلا ایشان در حد من نیست که بخواهد درباره‌ام صحبت کند.

منبع: خبـر ورزشی