به گزارش زیرنویس، تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم ملوان بندر انزلی رفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ملوان به پایان رسید. ملوان با این برد ۱۶ امتیازی شد و سپاهان بازهم مقابل ملوان به مشکل خورد. شاگردان مورایس در بازی […]

 

به گزارش زیرنویس، تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم ملوان بندر انزلی رفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ملوان به پایان رسید.

ملوان با این برد ۱۶ امتیازی شد و سپاهان بازهم مقابل ملوان به مشکل خورد. شاگردان مورایس در بازی رفت این فصل سه امتیاز را به ملوان دادند و این در حالی است که فصل گذشته ملوان با یک تساوی مقابل سپاهان قهرمانی را از این تیم گرفت.

ملوان با این برد به جمع مدعیان بالانشین جدول رسید و روی پله سوم جدول لیگ قرار گرفت و سپاهان برای دومین هفته متوالی نتوانست به پیروزی برسد.

گلها: رضا جعفری (۱۶ – پنالتی، ۴۴) و سهیل فداکار( ۳+۹۰ ) برای ملوان، رامین رضائیان(۲۹) و رضا اسدی (۷+۴۵) برای سپاهان

نکته مهم اینکه دقیقه ۲۹ مسابقه رامین رضائیان گلزنی کرد که ابتدا کمک داور مسابقه گل را مردود و افساید اعلام کرد که همین مساله باعث اعتراض شدید بازیکنان سپاهان به داور شد و چند دقیقه ای این اعتراض ها ادامه داشت تا اینکه بالاخره تیم داوری باهم مشورت و در نهایت گل را تایید کردند.

منبع خبر: رکنـا