به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، آرش رضاوند پس از دیدار استقلال و شمس‌آذر اظهار داشت: بازی قشنگی بود. دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند. متأسفانه نتوانستیم نتیجه کامل را بگیریم. امیدوارم در بازی بعد جبران کنیم.  وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند امکان ندارد استقلالی‌ها قراردادشان را کم کرده باشند، گفت: چرا امکان ندارد؟ […]

- ادعای جالب هافبک استقلال درباره قرارداد‌ها

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، آرش رضاوند پس از دیدار استقلال و شمس‌آذر اظهار داشت: بازی قشنگی بود. دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند. متأسفانه نتوانستیم نتیجه کامل را بگیریم. امیدوارم در بازی بعد جبران کنیم. 

وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند امکان ندارد استقلالی‌ها قراردادشان را کم کرده باشند، گفت: چرا امکان ندارد؟ چه چیزی است که امکان نداشته باشد؟ طرف خانه‌اش را می‌فروشد، بازیکن ما نمی‌تواند ۵ یا ۱۰ درصد از قراردادش را کم کند؟ این یک جنگ روانی است که می‌خواهند تمرکز تیم ما را بگیرند و مهم نیست. چیز خاصی نبوده و تأثیری هم نداشته است. 

هافبک استقلال در مورد توقف این تیم مقابل شمس‌آذر عنوان کرد: می‌توانستیم برنده باشیم. وقتی گل دوم را زدیم موقعیت‌های خوبی داشتیم که می‌توانستیم استفاده کنیم، اما متأسفانه مقداری تمرکز تیم را گرفتند. 

رضاوند در مورد اینکه در نیمه اول با برانکارت از زمین خارج شد، گفت: بازیکن حریف با سر به سرم زد و دست و پایم شل شد. هیچ چیزی را متوجه نمی‌شدم.

وی در مورد اینکه منظورش از تمرکز ما را گرفتند چه بود، اظهار داشت: من یک قراردادی داشتم و صحبت شد که کم کنم. به بازیکنان دیگر پول دادند، اما به برخی از ما پرداخت نشد. ۳-۴ بازیکنی که در صحبت بودیم و تا الان کم نکرده بودیم. برای بقیه پول ریختند و برای ما نریختند! این به نظرم خیلی زشت و غیر حرفه‌ای است! خودم به شخصه صحبت کردم که این اتفاق بیفتد، ولی احساس می‌کنم حالتی است که اول باید کم کنم و بعد پول بدهند. مگر می‌شود برای همه پول بریزند و برای ما ۴-۵ نفر پول نریزند؟! این کار غیر حرفه‌ای است که بخواهند تحت فشار قرار بدهند! من خودم راضی بودم که این اتفاق بیفتد، ولی با این شرایط دیگر راضی نیستم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا