به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، وحید امیری پس از توقف خانگی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: متاسفانه در بازی که نیاز مبرم به ۳ امتیاز داشتیم، در دقیقه پایانی اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد. وی در مورد شرایط مصدومیتش، گفت: خداراشکر مصدومیتم تمام شده است. قرار بود از این بازی در […]

- اخلاق مهم‌ترین اولویت استقلال و پرسپولیس است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، وحید امیری پس از توقف خانگی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: متاسفانه در بازی که نیاز مبرم به ۳ امتیاز داشتیم، در دقیقه پایانی اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد.

وی در مورد شرایط مصدومیتش، گفت: خداراشکر مصدومیتم تمام شده است. قرار بود از این بازی در کنار تیم باشم، اما صلاحدید کادرپزشکی این بود که بعد از این بازی به تمرینات گروهی اضافه شوم.

امیری در مورد صحبت‌های اعضای تیم استقلال درباره پرسپولیسی‌ها، عنوان کرد: فضای فوتبال ما باید آرامش داشته باشد. یک سری صحبت‌ها چه از طرف ما چه از طرف آن‌ها، زیبنده فوتبال ما نیست. بزرگان زیادی در فوتبال ما بودند. افرادی که قبل از ورزشکار بودن، پهلوان بودند. اخلاق و پیشکسوتی را رعایت کردند. امیدوارم اخلاق را در اولویت قرار بدهیم.

کاپیتان دوم پرسپولیس در مورد اینکه مشکلات این تیم چه زمانی تمام می‌شود، گفت: در ۷ سال گذشته هیچ وقت روی خوش و آرامش را ندیدیم. با اینکه بیرون از این فضا همه فکر کردند پرسپولیس در آرامش است و همه چیز روی روال خودش پیش می‌رود، ولی هیچ وقت اینطور نبوده است. همیشه با کوله باری از مشکلات و حواشی وارد مسابقات می‌شویم. چیزی که در این مسیر خیلی به ما کمک می‌کند آرامش ورزشگاه شهید کاظمی است. کنار هم هستیم. دلگرمی من و همه بازیکنان و کادرفنی این است که همدیگر را داریم و به خاطر هم تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا