نصاری: لحظه اخراج از زمین دنیا روی سرم خراب شد!
نصاری: لحظه اخراج از زمین دنیا روی سرم خراب شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال، دیدار دو تیم  پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. حکیم نصاری بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در پایان این دیدار اظهار داشت: بازی؛ بازی خیلی خوبی بود اما من کارت زرد دوم را قبول دارم […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال، دیدار دو تیم  پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

حکیم نصاری بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در پایان این دیدار اظهار داشت: بازی؛ بازی خیلی خوبی بود اما من کارت زرد دوم را قبول دارم و کارت زرد اول را نه! همه جای دنیا اگر بروید و نگاه کنید به غیر از بازیکن تیم پرسپولیس و استقلال اگر فرد دیگری بود آن کارت را نمی داد. به هر حال داور خطای دوم مستقیم کارت زرد دوم را داد!خدا رو شکر بازی مساوی شد.

وی در پاسخ به این سوال که در نیمه دوم شما کجا بودید و آیا داخل رختکن بودید و  بعد از آن چه حسی داشتید، گفت: من روی سکو بودم، در آن لحظه گویا دنیا روی سر آدم خراب می شود. اگر دوربین ها نشان دهند مشخص می شود حالم چطور بود. خدا رو شکر که بازی مساوی شد و انشاءالله بازی بعدی بتوانیم برنده شویم.

نصاری در واکنش به این سوال که در لحظه اخراج  آیا بیرانوند به شما چیزی گفت، اظهار داشت: نه او گفت که زودتر از بازی برو بیرون و چون بزرگتر بود گفتم چشم اما انصافا خیلی فشار روی من بود.

پایان پیام/





منبع: فارس