به گزارش زیرنویس، در راستای رویکرد رئیس قوه قضائیه ناظر بر بازدیدها و سرکشی‌های مستمر از مراکز و مراجع قضائی، رئیس دستگاه قضائی از دادگاه‌های تجدیدنظر استان کرمان بازدید کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان بازدید از دادگاه‌های تجدیدنظر استان کرمان در راستای تأکیدات خود پیرامون بسط و توسعه دادرسی‌های الکترونیک و هوشمندسازی فرآیندهای […]

به گزارش زیرنویس، در راستای رویکرد رئیس قوه قضائیه ناظر بر بازدیدها و سرکشی‌های مستمر از مراکز و مراجع قضائی، رئیس دستگاه قضائی از دادگاه‌های تجدیدنظر استان کرمان بازدید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان بازدید از دادگاه‌های تجدیدنظر استان کرمان در راستای تأکیدات خود پیرامون بسط و توسعه دادرسی‌های الکترونیک و هوشمندسازی فرآیندهای قضائی، در جلسه دادرسی الکترونیک یک پرونده مرتبط با سرقت‌های زنجیره‌ای خودرو حضور یافت.

وی در این جلسه دادرسی الکترونیک، به استماع سخنان متهم پرونده که در زندان حضور داشت و همچنین وکیل وی و یکی از شکات پرونده پرداخت.

متهم پرونده مذکور با شناسایی خودروهای فروشی در فضای مجازی، با صاحب خودرو تماس برقرار کرده و به بهانه بازدید از خودرو و آزمایش فنی آن، خودرو را سرقت می‌کرد.

وی در پایان حضور خود در این جلسه رسیدگی، از وکیل متهم و قاضی پرونده، سوالاتی را در خصوص سوابق قبلی متهم مطرح کرد.

رئیس قوه قضائیه در یکی از جلسات دادگاه تجدیدنظر کرمان که با موضوع رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی در جریان بود، حضور پیدا کرد.

وی همچنین در جریان حضور در دادگاه‌های تجدیدنظر کرمان، به گفت‌وگوی چهره به چهره با تعدادی از مراجعه‌کنندگان و استماع مطالب آنها پرداخت و خطاب به مقامات ذی‌ربط قضائی دستور داد که در چارچوب موازین قانونی به درخواست‌های این افراد رسیدگی شود.

منبع: مـهر