درویش: همه ایران و مربیان می‌دانند گل محمدی شاخص‌ترین مربی ایران است
درویش: همه ایران و مربیان می‌دانند گل محمدی شاخص‌ترین مربی ایران است

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال دیدار تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان این دیدار اظهار داشت: متأسفانه یک بازی که فکر می‌کردیم خیلی امتیاز در دسترس است شاید هم که فکر می‌کنم بچه‌ها اواخر […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال دیدار تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان این دیدار اظهار داشت: متأسفانه یک بازی که فکر می‌کردیم خیلی امتیاز در دسترس است شاید هم که فکر می‌کنم بچه‌ها اواخر بازی یک مقدار دست کم گرفتند تیم حریف را و از این جهت امتیاز مسلم را از دست دادند. می‌توانستیم یعنی فکر می‌کردم بازیکنان برنده شدند و از این جهت و سعی کردند بیشتر همان حفظ نتیجه را داشته باشند. 

وی در واکنش به حواشی قبل از بازی گفت: اینطور نیست که ضروری باشد باشگاه متعهد باشد و ناهار بدهد و یا اینکه اگر سیب‌زمینی و تخم‌مرغ بخورند چیز بدی است خیلی هم خوب است. بازیکنانی که ورزشکار هستند این غذاهای رژیمی را انتخاب می‌کنند. به نظرم این حرف و حدیث‌ها بیشتر برای فضای مجازی است. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سؤال که یحیی گل‌محمدی در تمرینات پیش از بازی مدعی شده که بازیکنان باید غذای خوب بخورند نظر شما چیست، اظهار داشت: در حال حاضر مهیا شده و ۵-۶ روزی است که غذای بچه‌ها مهیا شده است.

درویش در واکنش به قیمت بلیت‌فروشی‌ها که گفته می‌شود ۳۰۰ و ۳۵۰ هزار تومان است، گفت: الان که قیمت بلیت‌ها ۳۰۰ هزار تومان نیست ما همین بلیت که شما در مورد آن صحبت می‌کنید باشگاه ذی‌نفع نیست. ما یک تعهدی به فدراسیون داشتیم قبلاً ۳ میلیارد تومان هزینه یکسری از هزینه‌های استادیوم بود که برعهده باشگاه پرسپولیس بود که قرار بود ۵۰ درصد بلیت‌فروشی را بردارند پس این بازی جدید که انجام دادیم ۵۰ درصد دیگر هم نامه دادیم که شرکت توسعه بابت بدهی این مبلغ را بردارد. در اصل اگر هوادار بلیت هم بخرد هیچ چیز از آن به باشگاه نمی‌رسد. جهت بدهی‌هایی که قبلاً داشتیم یک مقدار از آن را شرکت توسعه و تجهیز برمی‌دارد و یک مقدار آن را هم فدراسیون برمی‌دارد. البته باید تشکر کنم از شرکت تجهیز که زمین آزادی را مهیا کرده که بچه‌ها ما بتوانند امروز بازی کنند.

وی در واکنش به صحبت‌های جواد نکونام که گفته است گل‌محمدی در حد و اندازه من نیست، تصریح کرد: صحبت‌ کردن پیرامون این حرف‌ها به حاشیه بردن تیم‌مان است. ایران و همه مربیان می‌دانند که شاخص‌ترین مربی ایرانی در حال حاضر در ایران آقای گل‌محمدی است. اینها به حاشیه کشاندن است و فایده‌ای ندارد. 

درویش در واکنش به این سؤال که شما گفته‌اید بدهی رادوویچ به من ارتباطی ندارد، گفت: خوب، پس چه کسی پول او را داده است؟! البته یک نفر گفته بود شما شخصی می‌توانید پول او را بدهید و من هم در پاسخ گفتم که چرا من این پول را بدهم و باشگاه باید این پول را بدهد. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد جریمه باشگاه سپاهان به خاطر اتفاقات مقابل الاتحاد عربستان اظهار داشت: متأسفانه برای فوتبال ما خوب نیست اما در عین حال با توجه به اینکه ما کادر بین‌الملل قوی داریم آمادگی خودمان را اعلام می‌کنیم اگر دوستان سپاهان بخواهند می‌توانیم به آنها کمک بدهیم و اگر قرار است شکایت را پیگیری کنند از بین‌الملل ما می‌توانند استفاده کنند شاید این مشکل حل شود.

پایان پیام/





منبع: فارس