جای خالی ۲بازیکن در استقلال و پرسپولیس حس شد
جای خالی ۲بازیکن در استقلال و پرسپولیس حس شد

کمتر کسی متصور بود استقلال و پرسپولیس در هفته نهم هر کدام ۲ بار دروازه شان باز شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، صنعت نفت در تهران کاری کرد کارستان و ارزش تساوی این تیم مقابل پرسپولیس کمتر از کار بزرگ ملوان در اصفهان نبود.

شاگردان عبدالله ویسی که در بازی‌های گذشته نتایج ضعیفی کسب کرده بودند، در تهران دست به یک شاهکار زدند و موفق شدند امتیاز بسیار ارزشمندی را با خود به آبادان ببرند.

در این دیدار ضعف آشکار خط دفاعی پرسپولیس عیان شد و صنعت نفت در حالی که فقط ۱۰ بازیکن داشت، توانست دو گل وارد دروازه مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر کند تا غیبت بازیکنی مثل مرتضی پورعلی گنجی در خط دفاعی پرسپولیس بیشتر به چشم بیاید.

استقلال هم در قزوین دو گل دریافت کرد و بعد از چند پیروزی پیاپی شمس آذر توانست ترمز صدر نشین لیگ برتر را بکشد. در استقلال هم غیبت محمد حسین مرادمند کاملاً به چشم آمد و خط دفاعی این تیم درست مثل روز بازی با هوادار نتوانست نمره قبولی بگیرد. حالا بماند که یکی از دو گل استقلال هم با اشتباه عجیب مدافع و دروازه‌بان شمس آذر به ثمر رسید وگرنه استقلال تا آستانه شکست پیش می رفت.

مسلماً حالا یحیی گل محمدی و جواد نکونام بیشتر از قبل قدر مدافعانی مثل پورعلی گنجی و مرادمند را می‌دانند.

البته مرادمند از بازی بعدی می‌تواند دوباره در ترکیب استقلال قرار بگیرد اما پورعلی گنجی که رباط صلیبی پاره کرده حداقل باید ۶ ماه از میادین دور باشد و یحیی باید تا هفته‌های پایانی لیگ برتر قید او را بزند.

 

منبع: فارس