بهترین بازیکن آسیا: موفقیت «ایران» برایم مهم است
بهترین بازیکن آسیا: موفقیت «ایران» برایم مهم است

گفت‌وگوی مهر با بهترین بازیکن آسیا/ موفقیت «ایران» برایم مهم است

بهترین بازیکن سال آسیا با تاکید بر این که موفقیت تیم ملی ایران برایش از همه چیز مهمتر است، گفت: از جایزه‌ای که گرفتم بسیار خوشحالم اما آن را متعلق به همه بازیکنان تیم ملی می‌دانم.

به گزارش زیرنویس،مراسم بهترین‌های سال کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) شامگاه سه شنبه ۹ آبان در دوحه قطر برگزار شد و مهدی طارمی در بخش بهترین لژیونر، امین حزباوی در بخش بهترین بازیکن جوان، مسلم اولادقباد و سعید احمد عباسی در بخش بهترین بازیکن فوتسال، نامزد جوایز امسال بودند که تنها مسلم اولادقباد موفق شد جایزه بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا را از آن خود کند.

اولادقباد که یکی از لژیونرهای فوتسال ایران است و در تیم پالما اسپانیا بازی می‌کند   در مورد کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا و شرایطش در تیم باشگاهی اش صحبت کرد.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در خصوص انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال AFC گفت: حس خیلی خوبی دارم که توانستم این عنوان مهم را از آن خود کنم و از این بابت خیلی خوشحالم، اما به نتایج فردی توجه زیادی نمی‌کنم و بیشتر به دنبال نتیجه گیری در مسابقات ملی و باشگاهی هستم. در جایزه‌ای که گرفتم تمام بازیکنان تیم ملی نقش داشتند و فقط متعلق به من نیست و امیدوارم تیم ملی با این بازیکنان همیشه بدرخشد و در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی نتایج خوبی کسب کند.

گفت و گوی مهر با بهترین بازیکن آسیا/ موفقیت «ایران» برایم مهم است

اولادقباد که در ماه‌های گذشته با مصدومیت مواجه بود، درباره آخرین وضعیت خود گفت: خدا را شکر در شرایط خوبی قرار دارم و با رفع شدن مصدومیتم، ریکاوری مناسبی داشتم و به شرایط ایده آل رسیده‌ام. چه در تیم ملی و چه در تیم پالما اسپانیا دیدارهای سختی را داریم و با تمام توانم سعی خواهم کرد هم برای ایران و هم برای پالما بهترین عملکردم را داشته باشم.

پالما شرایط خوبی در اسپانیا دارد

لژیونر فوتسال ایران در رابطه با تیم باشگاهی خود تصریح کرد: پالما در رقابت‌های، لیگ اسپانیا، چمپیونزلیگ اروپا، کوپا دل ری و جام باشگاه‌های جهان حضور دارد و بازی‌های سختی را در پیش داریم. اکنون در رده سوم جدول لیگ فوتسال اسپانیا قرار داریم و در بازی رفت هم توانستیم بارسلونا را شکست دهیم. شرایط به نسبت خوبی داریم. ما سال گذشته توانستیم در چمپیونزلیگ قهرمان اروپا شویم و نخستین جام تاریخ این باشگاه را به دست آوریم که بسیار برای مدیران و مسئولان پالما ارزشمند بود.

گفت و گوی مهر با بهترین بازیکن آسیا/ موفقیت «ایران» برایم مهم است

شمسایی نگاه ویژه ای به بازیکنان جوان دارد

اولادقباد در ارتباط با شرایط تیم ملی فوتسال خاطر نشان کرد: همیشه بهترین بازیکنان به تیم ملی دعوت می‌شوند و وحید شمسایی (سرمربی تیم ملی فوتسال) نگاه ویژه ای به بازیکنان جوان دارد و میانگین سنی تیم ملی بسیار پایین است. این موضوع باعث شده تا بازیکنان جوان انگیزه بسیار خوبی برای دعوت به اردوی تیم ملی داشته باشند. شمسایی اسطوره فوتسال آسیا و جهان است و کارکردن با او هم باعث افتخار بوده و هم بسیار سخت است.

او ادامه داد: شمسایی حتی در بازی‌های دوستانه هم دوست دارد که تیم ملی گل‌های زیادی بزند و پیروز شود، همین باعث شده تا کار ما در تیم ملی سخت شود و از همه بازیکنان توقع دارد تا بهترین عملکرد خود را در هر بازی داشته باشند و تیم ملی بتواند بهترین نتایج را برای مردم ایران به ارمغان بیاورد.

منبع: مـهر