سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک حاکی از آن است که درحال حاضر در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و مسیر شمال به جنوب این محور در حدفاصل مرزن آباد تا هزارچم با ترافیک نیمه سنگین مواجه است. […]

- وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ برای رانندگی در این محورها مراقب باشید

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک حاکی از آن است که درحال حاضر در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و مسیر شمال به جنوب این محور در حدفاصل مرزن آباد تا هزارچم با ترافیک نیمه سنگین مواجه است.

وی ادامه داد:‌ همچنین درمسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های کلرد و بایجان نیز ترافیک نیمه‌سنگین است.در آزادراه قزوین – کرج در محدوده‌های بهشت سکینه و گلشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و آزادراه قم – تهران حدفاصل مرتضی گرد تا میدان جهاد نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورها نیز از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، کرمان، فارس و یزد خبر داد و گفت: در این شرایط لازم است که رانندگان با رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کرده و سرعت مطمئنه را نیز رعایت کنند.

وی درباره محورهای دارای ممنوعیت تردد نیز اظهارکرد:‌ در حال حاضر تنها محور غیر شریانی چاهان – زرآباد مسدود است.

شیرانی همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با این شماره تماس بگیرند تا پیش از شروع سفر، زمان و مسیر مناسبی را انتخاب کنند.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین