بلای جدیدی که رژیم صهیونیستی بر سر کارگران فلسطینی آورد
بلای جدیدی که رژیم صهیونیستی بر سر کارگران فلسطینی آورد

ایسنا به نقل از روزنامه القدس العربی نوشت: یک منبع امنیتی در گذرگاه کرم ابوسالم در جنوب نوار غزه گفت: هزاران کارگر فلسطینی که در اراضی اشغالی کار می‌کردند از طریق این گذرگاه وارد غزه شدند. رژیم صهیونیستی کارگران را در ورودی این گذرگاه رها کرد. آنها وارد شهر رفح شدند و از سوی طرف‌های دولتی […]

- بلای جدیدی که رژیم صهیونیستی بر سر کارگران فلسطینی آورد

ایسنا به نقل از روزنامه القدس العربی نوشت: یک منبع امنیتی در گذرگاه کرم ابوسالم در جنوب نوار غزه گفت: هزاران کارگر فلسطینی که در اراضی اشغالی کار می‌کردند از طریق این گذرگاه وارد غزه شدند. رژیم صهیونیستی کارگران را در ورودی این گذرگاه رها کرد. آنها وارد شهر رفح شدند و از سوی طرف‌های دولتی و آژانس‌های امدادرسانی به آنها کمک‌های لازم ارائه خواهد شد. مقامات رژیم صهیونیستی تمام اموال آنها و موبایل‌هایشان را مصادره کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که تمام کارگران نوار غزه در اراضی اشغالی را به این منطقه باز خواهد گرداند و تمام روابط را با نوار غزه قطع می‌کند.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد، کارگران غزه که روز آغاز عملیات طوفان الاقصی در اراضی اشغالی بودند به نوار غزه بازگردانده می‌شوند. تل آویو تمام ارتباطات با غزه را قطع می‌کند و هیچ کارگر فلسطینی از غزه در اسرائیل با باقی نخواهد ماند.

بر اساس گزارش دفتر هماهنگ کننده فعالیت‌های کابینه رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین این رژیم مجوز کار حدود ۱۸۵۰۰ فلسطینی از نوار غزه را صادر کرده بود.

منبع: اطلاعات انلاین