۴۰۰ میلیارد تومان بر باد می‌رود؟
۴۰۰ میلیارد تومان بر باد می‌رود؟

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، شرکت هم‌آوا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت آما، مالک ملک «کارخانه نوآوری آزادی» برای تخلیه این مرکز نوآوری فرصت ۳۰ روز برای تخلیه به مستاجران آن داده است و کارخانه باید در تاریخ ۸ آذر ماه ۱۴۰۲ به صورت کامل تخلیه شود. شرکت هم آوا در بیانیه خود یادآور شد […]

- ۴۰۰ میلیارد تومان بر باد می‌رود؟

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، شرکت هم‌آوا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت آما، مالک ملک «کارخانه نوآوری آزادی» برای تخلیه این مرکز نوآوری فرصت ۳۰ روز برای تخلیه به مستاجران آن داده است و کارخانه باید در تاریخ ۸ آذر ماه ۱۴۰۲ به صورت کامل تخلیه شود.

شرکت هم آوا در بیانیه خود یادآور شد که شرکت آما حاضر به تمدید قرارداد نبوده و قصد تغییر کاربری و فروش ملک را دارد و علی‌رغم مذاکرات متعدد و پیشنهاد مبلغ بسیار مناسب برای ادامه اجاره، حاضر به ادامه همکاری نیست.

به گفته شرکت هم‌آوا، روزانه ۴ هزار نفر به طور میانگین در کارخانه نوآوری آزادی رفت و آمد دارند و امکان انتقال سریع شرکت‌های مستقر در سوله‌های متعدد این کارخانه از جمله مرکز دانش‌بنیان دارویی و یا استودیو تلویزیونی با پخش مداوم زنده در عرض چنین ضرب‌العجل یک ماهه وجود ندارد.

براساس بیانیه هم‌آوا، تخلیه قهری و اجباری کارخانه نوآوری آزادی می‌تواند صدها میلیارد تومان خسارت مادی و معنوی به اقتصاد کشور وارد کند..

گفتنی است که برای راه اندازی این کارخانه در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در طول ۶ سال گذشته هزینه شده است.

منبع: اطلاعات انلاین