صادقی: بین وضعیت اقتصادی و دستمزد بانوان والیبالیست تناسب نیست
صادقی: بین وضعیت اقتصادی و دستمزد بانوان والیبالیست تناسب نیست

فریبا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درباره رفتن به سپاهان از ذوب‌آهن، عنوان کرد: مشکل خاصی نیست و فقط تغییر مکان دادم البته هنوز به خاطر مسئولیت استان هر کاری از دستم بربیاید برای ذوب‌آهن انجام می‌دهم. سرمربی تیم والیبال سپاهان در پاسخ به این سوال که این باشگاه برای اولین بار در […]

فریبا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درباره رفتن به سپاهان از ذوب‌آهن، عنوان کرد: مشکل خاصی نیست و فقط تغییر مکان دادم البته هنوز به خاطر مسئولیت استان هر کاری از دستم بربیاید برای ذوب‌آهن انجام می‌دهم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در پاسخ به این سوال که این باشگاه برای اولین بار در بخش زنان تیمداری کرده تصریح کرد: بله برای اولین بار است. از سال گذشته این تیم از دسته یک شروع کرد و با قهرمانی به لیگ برتر آمد. به خاطر شرایطی که در بخش مردان داشت ترجیح داد اصولی شروع کند یعنی اول از پایه و دسته یک شروع کرد. امسال هم هدف‌گذاری را سکو اعلام کرده است و تیمی کاملا بومی دارد. می‌خواهد از والیبال استان حمایت و پشتوانه‌سازی کند. قهرمانی را برای سال بعد هدف‌گذاری کرده است.

صادقی درباره وضعیت لیگ امسال، گفت: ۷ تیم در لیگ داریم اما کیفیت دارند. در همین ۲ هفته نشان داده شد تیم‌ها خوب هستند چون بازیکنان پخش شده‌اند.

وی همچنین درباره بازی روز گذشته تیمش مقابل مهرسان و اینکه بعد از باخت در ۲ ست توانستند بازی را ببرند، خاطرنشان کرد: ترکیب فیکس و داخل زمین مهرسان در اردوی ملی با همین مربی کار می‌کرد؛ تیم یکدستی بودند و هماهنگ. به لحاظ بازی هم در خارج از ایران تجربه داشتند. ما می‌دانستیم کار سخت خواهد بود اما بعد از ۲ ست باخت تغییر ارنج دادیم و توانستیم ببریم.

- صادقی: بین وضعیت اقتصادی و دستمزد بانوان والیبالیست تناسب نیست

 

سرمربی سپاهان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر وضعیت قرارداد بازیکنان در لیگ امسال، یادآور شد: با توجه به قرارداد مردان و وضعیت مالی کشور، هنوز آن طور که بانوان لیاقت دارند پول نمی‌گیرند اما اسپانسر برای بانوان کم است و باید از همین افرادی که هستند تشکر کرد. تناسب بین وضعیت اقتصادی و قرارداد بازیکنان زن وجود ندارد.

وی درباره وضعیت داوری، اظهارداشت: از سازمان لیگ به خاطر شرایط برگزاری مسابقات تشکر می‌کنم اما تقاضا دارم در چیدمان داوری به خاطر سطح مسابقات دقت بیشتری کنند‌.

پایان پیام/





منبع: فارس