به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در پنجمین هفته از لیگ هاکی روی یخ مردان، تیم نیروی زمینی ارتش با دو برد پیاپی دوازده امتیازی شد تا در کنار ام دات آر تعقیب کننده لاستیک بارز باشد.سرخ پوشان لاستیک بارز حتی در هفته‌ای که بازی نداشتند صدر جدول را از دست ندادند.نیروی زمینی […]

- برگزاری هفته پنجم لیگ برتر هاکی روی یخ

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در پنجمین هفته از لیگ هاکی روی یخ مردان، تیم نیروی زمینی ارتش با دو برد پیاپی دوازده امتیازی شد تا در کنار ام دات آر تعقیب کننده لاستیک بارز باشد.
سرخ پوشان لاستیک بارز حتی در هفته‌ای که بازی نداشتند صدر جدول را از دست ندادند.
نیروی زمینی ارتش ابتدا یکشنبه شب به مصاف جوانان آیس باکس رفت و با نتیجه ۴ بر ۰ حریف خود را شکست داد و سه شنبه شب مقابل فلفل‌های روسی صف آرایی کرد و با همین نتیجه روس را فتح کرد و به جمع بالانشینان جدول پیوست. نیروی زمینی ارتش بعد از لاستیک بارز ۱۵ امتیازی و ام دات آر ۱۲ امتیازی به خاطر تفاضل گل در رده سوم جدول ایستاد.
پنجشنبه شب نوبت آیس باکس بود که موقعیت خودش در جدول را تغییر دهد. جوانان آیس باکس با برتری ۶_۳ سایمان تبریز را برد و ۶ امتیازی شد، اما در بازی جمعه شب مقابل معرفت نو ورامین ۵ بر ۳ شکست خورد تا در جدول رده بندی کنار ورامین ۶ امتیازی بایستد!

در لیگ ها‌کی دختران تنها یک بازی بین دو تیم قعر نشین جدول؛ لوتوس کارپت و جوانان آیس باکس انجام شد که لوتوس کارپت با نتیجه ۳ بر ۲ در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و اولین برد خود را ثبت کرد و ۲ امتیاز این بازی رو کسب کرد و سهم آیس باکس تنها ۱ امتیاز از این بازی بود.
لیگ دختران به خاطر حضور تیم ملی در کاپ توسعه جهانی هاکی در لهستان، تا ۲۴ آبان ماه تعطیل است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا