به گزارش «اطلاعات آنلاین»، عملکرد بحث برانگیز پرسپولیس در دو دیدار اخیر خود مقابل ملوان بندرانزلی و صنعت نفت آبادان، انتقاداتی را به دنبال داشته است. همچنین حواشی‌ای که اعضای این تیم با آن درگیر شده‌اند نگرانی‌هایی را برای هواداران شان ایجاد کرده است. درباره همین موضوعات با پایان رافت پیشکسوت پرسپولیس گفت‌وگویی را انجام […]

- گل‌محمدی و نکونام بازی خطرناکی را شروع کرده‌اند/ پرسپولیس به جای این بازیکن رونالدو را جذب می‌کرد!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، عملکرد بحث برانگیز پرسپولیس در دو دیدار اخیر خود مقابل ملوان بندرانزلی و صنعت نفت آبادان، انتقاداتی را به دنبال داشته است. همچنین حواشی‌ای که اعضای این تیم با آن درگیر شده‌اند نگرانی‌هایی را برای هواداران شان ایجاد کرده است.

درباره همین موضوعات با پایان رافت پیشکسوت پرسپولیس گفت‌وگویی را انجام داده ایم.

پایان رافت به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: پرسپولیس در آزادی خوب بازی می‌کند و در دیگر زمین‌ها کمی مشکل دارد. جلوی ملوان خوب نبود، ولی مقابل صنعت نفت بد نبودیم؛ با آنکه نبردیم. حریف که ده نفره شد بر روند بازی اثر گذاشت. در آخرین لحظه، همه با هم اشتباه کردند و خروج بیرانوند هم خوب نبود و برد با مساوی عوض شد. این امتیازات که از دست می‌رود بعد‌ها به ضرر تیم است.

وی گفت: فوتبال ما ۲۳ سال است که حرفه‌ای شده و هیچ پیشرفتی نداشته است. الان مثل قدیم استقلال و پرسپولیس و گاهی سپاهان قهرمان می‌شود. این وضعیت جذابیتی ندارد. بازیکنان و مربیان هم به جان هم افتاده اند و باشگاه‌ها هم جلوی مربیان و بازیکنان نمی‌گیرند. پرسپولیس با این وضعیت به مشکل می‌خورد. سپاهان رفت در بحران و اگر پرسپولیس جلوی حاشیه‌ها را نگیرد به درد سپاهان دچار می‌شود. یک روز بحث پول است؛ یک روز آپشن و روز دیگر دعوا با مربیان و بازیکنان حریف.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: فردا در زمین اتفاقات بدی خواهد افتاد. الان که گل محمدی و نکونام و بازیکنان دو تیم اینگونه برای هم خط و نشان می‌کشند باید نگران فردا بود. کمیته انضباطی چرا ورود نمی‌کند؟ در فوتبال دنیا هم این حرف‌ها هست، ولی یکبار می‌شود و تمام می‌شود و، اما اینجا هر هفته این اتفاقات و بیانیه‌ها را می‌بینیم. این دو نفر (گل محمدی و نکونام) باید کلاه خود را قاضی کنند و بدانند فوتبال ارزش این حرف‌ها را ندارد. خودشان حرمت هم را حفظ کنند. ادامه دار باشد صددرصد در دربی اتفاقات زشتی را خواهیم دید. وقتی در بحث مالی فدراسیون دخالت می‌کند در این مسایل هم باید قاطع باشد. دلخوشی مردم به فوتبال است و این رفتار‌ها مردم را از فوتبال فراری می‌دهد.خصومت دو تیم جوری شده که از الان شمشمیر را بستند. دربی اتفاقات بدی می‌افتد. احساس می‌کنم دو سرمربی بازی خطرناکی را شروع کرده اند.

وی در ادامه افزود: تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها کار درستی نبود. معلوم شد برخی باشگاه‌ها این قانون را دور زده اند. ۴ امتیاز از سپاهان کم شد و این از کیفیت لیگ کم می‌کند. یک امتیاز هم از پرسپولیس کم شده است. سال بعد یک داستان دیگر درست می‌شود. قبول دارم بازیکنی که فوتبالی بی کیفیت دارد نباید آپشن داشته باشد. آن بازی افتضاح را در انزلی انجام می‌دهی و بعد می‌گویی آپشن می‌خواهم. اما راه برخورد با این آپشن‌ها سقف بودجه نیست، چون آن را دور می‌زنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره داوری‌های لیگ برتر گفت: تلویزیون هر روز ده بازی را نشان می‌دهد و مردم می‌دانند که همه کشور‌ها وی‌ای آر دارند؛ حتی لیگ آذربایجان و دسته اول ترکیه. ما باید زودتر دنبال این سیستم می‌رفتیم. اگر وی‌ای آر بود بازی پرسپولیس و گل گهر آن گل می‌دیدند و در خیلی دیگر از بازی‌ها نتایج فرق می‌کرد. اگر وی‌ای آر داشتیم الان ملوان صدر جدول بود.

مهاجم اسبق سرخپوشان درباره غرامتی که باشگاه پرسپولیس باید به بوژیدار رادوشوویچ بدهد گفت: رونالدو را می‌آوردند اینقدر هزینه نمی‌شد. این بدهی چرا تمام نمی‌شود؟ خب می رفتند رونالدو را می آوردند! دو سال است که این بازیکن در فوتبال ما نیست و دارد پول می‌گیرد. خب اینجوری است به ما هم پول بدهند. به ما می‌گویند بی غیرتی اگر شکایت کنی، اما خارجی‌ها هر کاری بخواهند انجام می‌دهند. آن مدیر پول برای خودش نیست، باشگاه برای خودش نیست و دلش نمی‌سوزد. من پایان رافت باید بیرون باشم و آقایی که از ۱۵ جا حقوق می‌گیرد در فوتبال است. آن آقای ۱۵ شغله دارد به ریش همه ما می‌خندد!

منبع: اطلاعات انلاین