نمایش فوق‌العاده جردن باروز بعد از بازگشت به وزن المپیکی
نمایش فوق‌العاده جردن باروز بعد از بازگشت به وزن المپیکی

به گزارش زیرنویس، جردن باروز بعد از چند سال دوری به وزن المپیکی ۷۴ کیلوگرم بازگشت و در مسابقات بین‌المللی قزاقستان شرکت کرد. وی پس از گذراندن ۳ سال در وزن ۷۹ کیلوگرم، روز جمعه در مسابقات DA Kunayev به وزن المپیکی بازگشت.  ستاره کشتی آزاد جهان و آمریکا با رسیدن به فینال وزن ۷۴ […]

به گزارش زیرنویس، جردن باروز بعد از چند سال دوری به وزن المپیکی ۷۴ کیلوگرم بازگشت و در مسابقات بین‌المللی قزاقستان شرکت کرد. وی پس از گذراندن ۳ سال در وزن ۷۹ کیلوگرم، روز جمعه در مسابقات DA Kunayev به وزن المپیکی بازگشت. 

ستاره کشتی آزاد جهان و آمریکا با رسیدن به فینال وزن ۷۴ کیلوگرم با ۳ برد در تاراز قزاقستان، همه تردیدها را از بین برد. او اکنون به دنبال کسب اولین طلای خود در وزن ۷۴ کیلوگرم بعد از مسابقات پان‌امریکن ۲۰۲۰ است. 

جردن باروز پس از پایان مسابقه خود در مرحله نیمه‌نهایی اظهارداشت: من دوباره وزن جدیدی را امتحان می‌کنم چون ۳ سال در این وزن نبودم. چیزهای زیادی علیه من وجود دارند اما من احساس خوبی دارم. 

وی افزود: این تغییر وزن کار راحتی نیست اما من مطمئنم می‌توانم کارم را به خوبی انجام دهم. با در نظر گرفتن همه چیز از جمله سن و زمان و آنچه پیش روی من است، احساس خوبی دارم. 

پایان پیام/





منبع: فارس