پیشنهاد کادرفنی استقلال برای جلوگیری از تعویق احتمالی بازی با تراکتور
پیشنهاد کادرفنی استقلال برای جلوگیری از تعویق احتمالی بازی با تراکتور

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در چارچوب هفته نهم لیگ برتر به مصاف شمس آذر قزوین رفت و به تساوی ۲-۲ رضایت داد. شاگردان جواد نکونام پس از این بازی، روز گذشته به ریکاوری پرداختند و امروز نیز استراحت را در برنامه خود دارند. طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در چارچوب هفته نهم لیگ برتر به مصاف شمس آذر قزوین رفت و به تساوی ۲-۲ رضایت داد.

شاگردان جواد نکونام پس از این بازی، روز گذشته به ریکاوری پرداختند و امروز نیز استراحت را در برنامه خود دارند.

طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر به تعویق افتادن دیدار استقلال و تراکتور به خاطر برگزاری اردوی تیم ملی مطرح شده است. بااینحال کادرفنی آبی‌های تهران مخالف این مساله است و روی برگزاری بازی در زمان اعلام شده تاکید دارد.

ضمن اینکه مربیان استقلال اعلام کرده‌اند این تیم حتی حاضر است با تراکتور در روزی زودتر از بیستم آبان بازی کند تا بازیکنان با تحمل تعطیلی دوباره و اجباری، از شرایط مسابقه دور نشوند. البته استقلالی‌ها روی برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس نیز تاکید دارند و در واقع مخالف تعویق هر مسابقه‌ای از هفته دهم لیگ برتر هستند.

برنامه بازیکنان استقلال منوط به قطعی بودن زمان دیدار این تیم مقابل تراکتور است. شاگردان نکونام در صورتیکه برنامه هفته دهم لیگ برتر دستخوش تغییر نشود، فردا نیز به استراحت می‌پردازند اما اگر قرار باشد این دیدار زودتر از روز شنبه (۲۰آبان) برگزار شود، استراحت کمتری را در برنامه خواهند داشت.

پایان پیام/

 





منبع: فارس