این بازی نباید لغو شود!
این بازی نباید لغو شود!

ورزش سه نوشت: حرف و حدیث هایی که پیرامون لغو مسابقات هفته دهم لیگ برتر پیش آمده، کادرفنی استقلال را به مشکل در برنامه ریزی انداخته است. اعضای تیم استقلال بعد از تساوی با شمس آذر قزوین روز گذشته به ریکاوری پرداختند و امروز طبق برنامه تعطیل هستند. نکته قابل توجه مخالفت جواد نکونام و استقلالی ها با تعویق دیدار […]

- این بازی نباید لغو شود!

ورزش سه نوشت: حرف و حدیث هایی که پیرامون لغو مسابقات هفته دهم لیگ برتر پیش آمده، کادرفنی استقلال را به مشکل در برنامه ریزی انداخته است.

اعضای تیم استقلال بعد از تساوی با شمس آذر قزوین روز گذشته به ریکاوری پرداختند و امروز طبق برنامه تعطیل هستند.

نکته قابل توجه مخالفت جواد نکونام و استقلالی ها با تعویق دیدار با تراکتور است. طبق برنامه قبلی بازی استقلال و تراکتور روز شنبه ۲۰ آبان خواهد بود، اما نکونام دوست ندارد این بازی به تعویق بیفتد تا تیمش در شرایط بازی باقی بماند.

باشگاه استقلال به سازمان لیگ اعلام کرده که حاضر است زودتر از تاریخ ۲۰ آبان مقابل تراکتور به میدان برود، اما این بازی به تعویق نیفتد.

استقلالی‌ها فعلا طبق برنامه کار خود را جلو می برند. اگر بازی با تراکتور روز شنبه برگزار شود، نکونام فردا را هم به شاگردانش استراحت می دهد اما اگر این بازی یکروز زودتر انجام شود، آبی پوشان فردا(یکشنبه) به برگزاری تمرینات خود خواهند پرداخت.

منبع: اطلاعات انلاین