به گزارش زیرنویس از ایلام :  سعید خسروی نژاد اظهار داشت: مهم‌ترین ملاک برای قرار گرفتن باشگاه‌ها در درجه بندی را تجهیزات تخصصی، لوازم کاربردی، کیفیت و کمیت وسایل، درجه تخصصی مربی، مشاور‌های کاربردی، مدال آوردی، بیمه ورزشی و موقعیت و فضای عمومی باشگاه برشمرد. وی افزود: بازرسی از باشگاه‌های ورزشی استان ادامه دارد و با […]

به گزارش زیرنویس از ایلام :  سعید خسروی نژاد اظهار داشت: مهم‌ترین ملاک برای قرار گرفتن باشگاه‌ها در درجه بندی را تجهیزات تخصصی، لوازم کاربردی، کیفیت و کمیت وسایل، درجه تخصصی مربی، مشاور‌های کاربردی، مدال آوردی، بیمه ورزشی و موقعیت و فضای عمومی باشگاه برشمرد.

وی افزود: بازرسی از باشگاه‌های ورزشی استان ادامه دارد و با باشگاه‌های متخلف برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام یادآور شد: پس از تکمیل فرم‌های بازدید، در صورت مشاهده تخلف، مستندات به اداره کل برای بررسی در کمیسیون تخلفات (بدوی) ارسال و با باشگاه طبق بخشنامه برخورد قانونی خواهد شد.

خسروی نژاد با تأکید بر اینکه مردم و ورزشکاران در صورت مشاهده هر گونه تخلف را به ادارات ورزش و جوانان اطلاع دهند، ادامه داد: این اداره آماده دریافت گزارشات مردمی است و البته روزانه فعالیت باشگاه‌ها را رصد خواهد شد.

وی بیان داشت: در این بازرسی ها، موضوعات از جمله نرخ نامه، رشته‌های غیرمجاز، رشته‌های فاقد بیمه ورزشی، مسائل ایمنی و اعتبار پروانه توسط کازیرنویسن اداره ورزش و جوانان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام گفت: نرخ نامه باشگاه‌های ورزشی به صورت کشوری و براساس مصوبه هیات وزیران و تیپ بندی در سه دسته یک، ۲ و سه دسته بندی و در استان‌ها نیز لازم الاجرا است

کوثر موسوی/ایلام 

منبع خبر: رکنـا