به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی اعلام کرد که چند روز پیش اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش به تهران سفر کرده و به دیدار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران رفته است. وی در ادامه افزود: به ایستادگی برادرانمان […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی اعلام کرد که چند روز پیش اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش به تهران سفر کرده و به دیدار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران رفته است.

وی در ادامه افزود: به ایستادگی برادرانمان در محور مقاومت در کنار ملت ما، مقاومت ما و حرکت‌های مردمیمان افتخار می‌کنیم.

حمدان در ادامه گفت: ما به حمایت‌های مقاومت اسلامی لبنان افتخار می‌کنیم و به برادرانمان در مقاومت اسلامی عراق و یمن درود می‌فرستیم.

پیش‌تر نیز حمدان در سخنانی اعلام کرد که از شکست رژیم صهیونیستی در نبرد طوفان الاقصی اطمینان دارد. حمدان گفت: اشغالگران تاکنون نتوانسته‌اند حتی یک دستاورد نظامی را نیز کسب کنند. صدها نظامی اسرائیلی کشته و مجروح شده‌اند، اما مقامات اسرائیلی آمار حقیقی این تلفات را پنهان می‌کنند.

وی ادامه داد: جهان شاهد جنایات رژیم اشغالگر قدس است، اما کاری نمی‌کند. ️فلسطینیان به این که صلح بدون نابودی رژیم اشغالگر قدس محقق شود، هرگز باور نخواهند داشت. رژیم اشغالگر قدس ۱۰۵ مرکز بهداشتی و درمانی را هدف قرار داده و ۵ بیمارستان را به کلی از روند خدمت‌رسانی خارج کرده است. ️بیمارستان‌های نوار غزه توانایی پذیرش تعداد زیاد زخمی‌ها را ندارد. ما آمریکا و شخص رئیس جمهور آن را مسئول هدف قراردادن غیرنظامیان در نوار غزه می‌دانیم.

گفتنی است مبارزان مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در حق ملت فلسطین، از روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات «طوفان الاقصی» را از باریکه غزه ضد مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند؛ عملیاتی که با شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی همراه شد و غافلگیری نظامیان و مقامات صهیونیست را در پی داشت.

منبع: مـهر