به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی نبردهای امروز را برای ارتش این رژیم سخت و شدید توصیف کرد. این اظهارات گالانت در حالی مطرح می‌شود که ارتش رژیم صهیونیستی از حمایت تمام قد تسلیحاتی کشورهای غربی و در راس آن‌ها آمریکا برخوردار است، اما مقاومت فلسطین […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی نبردهای امروز را برای ارتش این رژیم سخت و شدید توصیف کرد.

این اظهارات گالانت در حالی مطرح می‌شود که ارتش رژیم صهیونیستی از حمایت تمام قد تسلیحاتی کشورهای غربی و در راس آن‌ها آمریکا برخوردار است، اما مقاومت فلسطین تسلیحاتی محدودتر در اختیار دارد.

گالانت در ادامه اذعان کرد: حتی اگر این جنگ یک سال به طول بیانجامد، ما برای پیروزی در غزه آماده‌ایم. امروز نبردهای شدید و سختی را در غزه داشتیم و نفوذ زمینی خود را گسترش دادیم.

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی در شکستی بزرگ پس از گذشت ۲۹ روز از عملیات طوفان الاقصی هنوز نتوانسته به مقامات ارشد حماس دست پیدا کند یا آن‌ها را به شهادت برساند گالانت مدعی شد که ارتش این رژیم یحیی السنوار، رییس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه را ترور خواهد کرد.

وی در ادامه اذعان کرد که روزهای بسیار سختی در انتظار صهیونیست‌هاست و مدعی شد: ما قصدی برای جنگ با حزب‌الله لبنان نداریم.

گالانت با اشاره به دخالت آشکار واشنگتن در جنگ غزه گفت: من در زمینه‌های مختلفی که به این جنگ ارتباط دارد با وزیر دفاع آمریکا هماهنگی به عمل می‌آورم.

وی در سخنانی وقیحانه و بدون اشاره به تبعات خطرناک محاصره غزه گفت: ما اجازه ورود سوخت به غزه را نخواهیم داد.

گالانت در سخنانی تکراری مدعی شد: با پایان جنگ، حماس در غزه وجود نخواهد داشت. ما با آمریکا بر سر این موضوع توافق کرده‌ایم.

منبع: مـهر