گل محمدی و نکونام شاگردان مودب من در تیم ملی بودند/ فوتبال ما راه سالم را طی نمی کند
گل محمدی و نکونام شاگردان مودب من در تیم ملی بودند/ فوتبال ما راه سالم را طی نمی کند

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال به درگیری لفظی یحیی گل محمدی و جواد نکونام واکنش نشان داد.

 

به گزارش زیرنویس، همایون شاهرخی سرمربی اسبق تیم ملی درباره اینکه یحیی گل محمدی و جواد نکونام شاگردهایش مصا حبه‌هایی علیه یکدیگر انجام می‌دهند، اظهار کرد:  زمانی که هدایت  پاس و تیم ملی را  بر عهده داشتم، گل محمدی و جواد نکونام بازیکنان خوب، با معرفت و مودبی بودند، اما بعد از آن را  خبر ندارم چه اتفاقی افتاده است.

شاهرخی درباره اینکه درگیری‌های لفظی گل محمدی و نکونام به تیم هایشان و فوتبال کشور ضرر می‌زند، گفت:  واقعیت این است که فوتبال ما راه سالم را طی نمی‌کند به خاطر همین وقتی مدیریت فوتبال درست نباشد مسلما ارگان فوتبال به راه کج کشیده می‌شوند. به طور مثال وقتی داور یک خطا می‌گیرد همه بر سرش می‌ریزند و به داخل زمین می‌آیند. بعد کمیته انضباطی فرد متخلف را ۲ ماه محروم می‌کند، اما کمیته استیناف آن فرد را می‌بخشد. تا زمانی که هرج و مرج در اساس فوتبال ما وجود دارد، مسلما کار بدتر می‌شود و  به قول معروف خانه از پای بست ویرانه است.

او افزود: داور هم اشتباه می‌کند، اما همه به داخل زمین می‌ریزند. اگر بازی‌های لیگ‌های اروپایی را ببینید یک سرمربی در کنار زمین است و به صورت معقول اعتراض می‌کند نه اینکه حرکات عجیب و غریب انجام بدهد. در حالی که اینجا می‌بینیم که سرمربی، بازیکن، سرپرست، تدراکاتچی و توپ جمع کن به داخل زمین می‌آیند و جنگ جهانی سوم شروع می‌شود. این مسائل باید درست شود تا فوتبالمان اصلاح شود، اما فوتبالمان سال به سال بدتر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران