نساجی درصدد انتقام از حریف ازبکی/ طلایی پوشان اصفهانی به دنبال خروج از بحران
نساجی درصدد انتقام از حریف ازبکی/ طلایی پوشان اصفهانی به دنبال خروج از بحران

تیم‌های فوتبال نساجی و سپاهان در نخستین هفته دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا میزبان حریفان ازبکی خود در ورزشگاه آزادی هستند.

 

به گزارش زیرنویس، نخستین هفته دوره برگشت لیگ قهرمانان آسیا در حالی  از روز دوشنبه  شروع می‌شود که تیم‌های سپاهان و نساجی ۲ نماینده کشورمان در ورزشگاه آزادی پذیرای حریفان ازبکستانی خود هستند.

نساجی ایران – نوبهار ازبکستان/ روز دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰

تیم فوتبال نساجی در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا  با یک برد، ۲ شکست و کسب ۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی ایستاده است و کار سختی برای صعود از گروه خود دارد.

شاگردان مهدی رحمتی در آخرین بازی خود در دور رفت برابر تیم نوبهار ازبکستان بازی برده را با باخت عوض کردند و اکنون در بازی برگشت برابر این تیم ازبکی نیاز به ۳ امتیاز بازی دارند تا همچنان امیدوار به صعود از گروه خود باشند.

صابر حردانی و امیرمحمد هوشمند به علت محرومیت نمی‌توانند تیم نساجی را در این بازی همراهی کنند، اما احسان حسینی با وجود مصدومیت احتمال دارد که به بازی روز دوشنبه برسد.

به طور حتم هواداران نساجی از تیم خود در ورزشگاه آزادی حمایت خواهند کرد و با توجه به اینکه تیم سپاهان هم بعد از این بازی باید برابر حریف ازبکستانی خود در این استادیوم بازی کند به احتمال زیاد تماشاگران اصفهانی هم حامی این تیم شمالی هستند.

تیم نساجی وضعیت خوبی هم در لیگ برتر فوتبال ندارد و هفته گذشته با اشتباهات داوری برابر تیم تراکتور شکست خورد و بازیکنان این تیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط مساعدی قرار ندارند و باید رحمتی آن‌ها را برای بازی با حریف ازبکستانی آماده کند.

در آن طرف، تیم نوبهار ازبکستان هم امتیاز با تیم الهلال عربستان و به خاطر تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول ردهی بندی گروه D قرار دارد. این تیم ازبکی در بازی رفت توانست در دقایق پایانی برابر تیم نساجی به برتری برسد و اکنون می‌خواهد در بازی برگشت هم دست پر به کشورش بازگردد تا همچنان در کورس رقابت با الهلال برای صدرنشینی بماند، اما کار سختی جلوی هواداران نساجی دارد.

به هر حال شاگردان مهدی رحمتی باید این بازی را برنده شوند تا ۲ بازی پایانی شان تشریفاتی نباشد.

سپاهان ایران – آلمالیق ازبکستان/ روز دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰

تیم فوتبال سپاهان چند روز پیش  با حکم سنگین AFC بازی اش با تیم الاتحاد عربستان ۳ بر صفر به نفع این تیم عربستانی صادر شد  و این تیم اصفهانی با ۴ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی گروه C  لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

ضمن اینکه طلایی پوشان اصفهانی از میزبانی ۲ بازی خانگی خود در اصفهان محروم شدند و‌ای اف سی مجبور کرد که آن‌ها در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم آلمالیق ازبکستان شوند.

شاگردان مواریس  در آخرین بازی دور رفت لیگ قهرمانان آسیا توانستند تیم آلمالیق ازبکستان را با ۳ گل شکست بدهند و اکنون هم در بازی برگشت باید از سد حریف ازبکی خود عبور کنند تا بتوانند به رتبه دوم بازگردند.

امید نورافکن و رضا شکاری مصدومان سپاهان نمی‌توانند تیم خود را در این بازی همراهی کنند، اما شهریار مغانلو و سیاوش یزدانی که در بازی قبل با ملوان غایب بودند در  دیدار با آلمالیق می‌توانند بازی کنند.

شاگردان مواریس هفته گذشته برابر تیم ملوان در ورزشگاه نقش جهان شکست خوردند و آن‌ها نشان دادند که  تمرکزشان با کسر ۴ امتیاز در لیگ برتر و رای سنگین AFC و ۳ بر صفر شدن بازی شان به نفع الاتحاد بهم ریخته است.

مورایس سرمربی تیم سپاهان باید روحیه بازیکنانش را تقویت کند تا آن‌ها با تمام توان خود به مصاف حریف ازبکی بروند و شاید  برد برابر این تیم بتواند آرامش را به اردوگاه طلایی پوشان اصفهانی برگرداند.

در آن طرف، تیم آلمالیق ازبکستان با صفر امتیاز در انتهای جدول رده بندی حضور دارد و شانسی برای صعود از گروهش ندارد، اما این تیم برای اعاده حیثیت فوتبال ازبکستان به مصاف سپاهان می‌رود تا شاید بتواند با امتیاز به کشور خود بازگردد.

باشگاه خبرنگاران