حضور سرپرست آلمالیق به جای سرمربی در نشست خبری بازی با سپاهان
حضور سرپرست آلمالیق به جای سرمربی در نشست خبری بازی با سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس؛ در شرایطی که میرجلال کاسیموف، سرمربی تیم فوتبال آلمالیق ازبکستان به دلیل ترافیک شدید نتوانست خود را از هتل محل اقامت این‌ تیم به مرکز ملی فوتبال برساند و در نشست خبری، پیش از بازی با سپاهان شرکت کند، بهادر میرزایف، سرپرست تیم ازبکستانی دقایقی برای اهالی رسانه حرف زد. […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس؛ در شرایطی که میرجلال کاسیموف، سرمربی تیم فوتبال آلمالیق ازبکستان به دلیل ترافیک شدید نتوانست خود را از هتل محل اقامت این‌ تیم به مرکز ملی فوتبال برساند و در نشست خبری، پیش از بازی با سپاهان شرکت کند، بهادر میرزایف، سرپرست تیم ازبکستانی دقایقی برای اهالی رسانه حرف زد.

وی اظهار داشت: برای رساندن خود به اینجا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم اما به سختی خود را رساندیم. بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم که انها را در ازبکستان نگه داشتیم. روی آنها ریسک نکردیم تا به بهبودی کامل برسند زیرا دوست داشتیم در جام حذفی بازی کنند‌. سرمربی تیم هم به دلیل مشکلات ترافیکی و برخی مسائل غیرمنتظره نتوانست به نشست بیاید. تلاش کردیم این مسائل را مدیریت کنیم. مجبور شدیم مدتی د هتل بمانیم و تمرین رسمی هم در زمین مسابقه نداشتیم.

پایان پیام/





منبع: فارس