رضا اسدی در نشست خبری پیش از دیدار نساجی – نوبهار ازبکستان در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مربی شرایط بازی را خیلی کامل توضیح داد. ما با وجود میزبان بودن در خانه خودمان و ورزشگاه اصفهان بازی نمی‌کنیم و هواداران‌مان را نداریم. هواداران یکی از نقاط قوت بازی‌های خانگی […]

- متاسفم که هواداران‌مان را نداریم/ اولین بار است که مقابل خانواده‌ام بازی می‌کنم

رضا اسدی در نشست خبری پیش از دیدار نساجی – نوبهار ازبکستان در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مربی شرایط بازی را خیلی کامل توضیح داد. ما با وجود میزبان بودن در خانه خودمان و ورزشگاه اصفهان بازی نمی‌کنیم و هواداران‌مان را نداریم. هواداران یکی از نقاط قوت بازی‌های خانگی سپاهان به شمار می‌روند اما متأسفانه آنها کنارمان نیستند.

وی با بیان اینکه هواداران سپاهان باید انگیزه حضور در ورزشگاه آزادی و تشویق سپاهان را داشته باشند، تصریح کرد: نه مانند اصفهان اما در تهران هم هوادار سپاهان داریم و تا حدودی می‌توانیم آنها را در ورزشگاه آزادی داشته باشیم.

هافبک سپاهان در مورد وضعیت فنی طلایی‌پوشان خاطرنشان کرد: شرایط خوبی داریم. می‌توانیم برنده مسابقه باشیم و همچنان به ادامه بازی‌ها امیدوار باشیم. در اصفهان چنین چیزی نداشتیم اما در تهران می‌توانیم حضور خانم‌ها را داشته باشیم و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

اسدی در ادامه عنوان کرد: اینکه نزدیکان و خانواده‌های ما می‌توانند به ورزشگاه بیایند، برای بازیکنان یک قوت قلب است. این اولین تجربه من است که خانواده‌ام به ورزشگاه می‌آید و بازی مرا از نزدیک تماشا می‌کند. امیدوارم بازی خوبی رقم بخورد تا برنده بازی باشیم.

وی درباره لزوم حمایت هواداران سرخابی‌های پایتخت از سپاهان خاطرنشان کرد: الان مسئله تیم در میان نیست. سپاهان نماینده ایران است و تیمی از کشور ایران بازی می‌کند. مردم باید انگیزه داشته باشند تا به ورزشگاه بیایند و باید با بازی‌های خوب خودمان به آنها انگیزه بدهیم. سپاهان تاکنون بازی‌های بسیار خوبی ارائه کرده و شرایط خوبی داشته است.

هافبک سپاهان با اشاره غیرمستقیم به شکست ۳ بر صفر این تیم مقابل الاتحاد با رأی کمیته انضباطی AFC گفت: شرایط بازی در زمین برای ما بازیکنان خوب بوده اما شرایطی هم خارج از زمین ایجاد شده است. ما لایق این هستیم که مردم به ورزشگاه بیایند و از سپاهان حمایت کنند. پیروزی مقابل آلمالیق برای ما خیلی مهم است و می‌تواند در ادامه مسیر سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به ما خیلی کمک کند.

منبع: خبـر ورزشی