مردی که یکی از اقوامش را فقط به خاطر یک دیلم با شلیک گلوله کشته است، دستگیر شد.  کارآگاهان پس از وقوع قتل یک نفر و زخمی شدن اشخاص دیگر در یکی از روستاهای کرمانشاه، تحقیقاتی را آغاز کردند و موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در یکی از محلات شهر کرمانشاه شده و طی […]

 مردی که یکی از اقوامش را فقط به خاطر یک دیلم با شلیک گلوله کشته است، دستگیر شد.  کارآگاهان پس از وقوع قتل یک نفر و زخمی شدن اشخاص دیگر در یکی از روستاهای کرمانشاه، تحقیقاتی را آغاز کردند و موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در یکی از محلات شهر کرمانشاه شده و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

 

متهم در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت از قبل به خاطر یک عدد دیلم با مقتول دچار اختلاف شده و روز حادثه نیز بین مقتول و برادرش در روستا درگیری رخ داده بود.

 

طبق اظهارات قاتل، این درگیری جسته و گریخته تا شب ادامه داشته و پس از آنکه وی از موضوع مطلع شده در هواخواهی از برادرش با استفاده از سلاح شکاری ۲ تیر به سمت مقتول شلیک کرده است.

 

در مراحل رسیدگی به پرونده ضمن دستگیری ۲ نفر دیگر که در درگیری اقدام به تیراندازی کرده بودند، ۵ قبضه اسلحه شکاری و کلت و ۶ عدد فشنگ کشف شد.

اعتمادآنلاین

+