به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ساموئل بابایان در نشست خبری پیش بازی با نساجی ایران اظهار داشت: واقعا باعث افتخار است در کشور ایران حضور داریم و باعث خوشحالی است که بازی را در استادیوم بزرگ آزادی برگزار می‌کنیم. حریف را می‌شناسیم و با آنها بازی کرده‌ایم. به حدی بازیکنان باتجربه دارند که […]

- بار‌ها به عنوان مربی مقابل تیم‌های ایرانی بازی کرده‌ام و به حد کافی هم از نساجی شناخت دارم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ساموئل بابایان در نشست خبری پیش بازی با نساجی ایران اظهار داشت: واقعا باعث افتخار است در کشور ایران حضور داریم و باعث خوشحالی است که بازی را در استادیوم بزرگ آزادی برگزار می‌کنیم. حریف را می‌شناسیم و با آنها بازی کرده‌ایم. به حدی بازیکنان باتجربه دارند که برای بازی فردا آماده باشند.

وی افزود: ما هم برای این دیدار آماده هستیم. البته نقاط مشترک زیادی بین ایران و ازبکستان وجود دارد که آنها را با هم مرتبط می‌کند. مسائل فرهنگی بین دو کشور وجود دارد و از کشور ایران و تیم حریف شناخت کافی داریم‌.

سرمربی تیم نوبهار درمورد اینکه فردا قرار است ۲ بازی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی برگزار شود، تاکید کرد: این کار را برای مسئولان استادیوم آزادی سخت می‌کند اما از آنجاییکه در این ورزشگاه بازی‌های متعددی برگزار شده فکر نمی‌کنم کار برای آنها زیاد سخت باشد و به خوبی از پس این کار برمی‌آیند.

بابایان که برای حضور در تمرین تیمش قصد داشت زودتر از سالن نشست خبری خارج شود، تاکید کرد: تبریک می‌گویم به تیم نساجی مازندران زیرا با وجود اینکه اولین بار است در مسابقات آسیایی شرکت می‌کند واقعا برای این مسابقات آمادگی خوبی دارد. از میزبانی این باشگاه تشکر می‌کنم. 

وی اضافه کرد: واقعا روابط خوبی بین ایران و ازبکستان وجود دارد. خودم بارها به عنوان مربی مقابل تیم‌های ایرانی بازی کرده‌ام و می‌دانم انها از لحاظ فنی و سایر جهات دارای کلاس بالایی هستند. حتی خودم روابط خیلی خوبی با قلعه‌نویی دارم و با او هم صحبت می‌کنم. خیلی از حضور در ایران خوشحالم و خیلی خوب است. به حد کافی هم از نساجی شناخت داریم و دیدارهایی که بین تیم‌های ایرانی و ازبکستانی برگزار می‌شود روابط را بهتر و شناخت را بیشتر می‌کند. 

عادل احمداف بازیکن نوبهار هم گفت: ان‌شاءالله فردا بازی زیبایی خواهیم داشت. می‌دانیم بازی سختی داریم اما حداکثر تلاش خود را می‌کنیم تا با انجام یک بازی عالی هواداران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: ایسـنا