استقلال تاجیکستان؛ مسیر صعود شاگردان گل محمدی به مرحله بعد هموار می‌شود
استقلال تاجیکستان؛ مسیر صعود شاگردان گل محمدی به مرحله بعد هموار می‌شود

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه به مصاف تیم استقلال تاجیکستان می‌رود. سرخپوشان پایتخت در  آخرین بازی رفت خود در لیگ قهرمانان آسیا توانستند در ورزشگاه آزادی با حمایت هواداران خود برابر تیم استقلال تاجیکستان برنده شوند و با ۶ امتیاز در رتبه دوم گروه […]

- استقلال تاجیکستان؛ مسیر صعود شاگردان گل محمدی به مرحله بعد هموار می‌شود

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه به مصاف تیم استقلال تاجیکستان می‌رود.

سرخپوشان پایتخت در  آخرین بازی رفت خود در لیگ قهرمانان آسیا توانستند در ورزشگاه آزادی با حمایت هواداران خود برابر تیم استقلال تاجیکستان برنده شوند و با ۶ امتیاز در رتبه دوم گروه E  قرار گرفتند.

شاگردان گل محمدی  در نخستین  بازی برگشت  لیگ قهرمانان آسیا می‌خواهند دومین برد خود را برابر این تیم تاجیکی کسب کنند تا با  دست پر به کشور بازگردند و همچنان در کورس رقابت با تیم النصر برای صعود به مرحله بعد باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس در ۲ بازی گذشته لیگ برتر فوتبال برابر تیم‌های ملوان و صنعت نفت آبادان به تساوی دست یافت و نتوانست به صدر جدول بازگردد. به نظرمی رسد حواشی اخیر باعث شده که بازیکنان سرخپوش تمرکز نداشته باشند و گل محمدی باید روحیه بازیکنان را برگرداند.

در روز‌های گذشته شاهد جنگ رسانه‌ای بین یحیی گل محمدی و جواد نکونام بودیم و حتی بازیکنان ۲ تیم هم علیه یکدیگر مصاحبه‌هایی انجام دادند. البته تاج از  سرمربیان استقلال و پرسپولیس خواسته که به درگیری‌ها پایان بدهند و ادامه دار نباشد.

به هر حال گل محمدی باید تمرکزش را معطوف به بازی با استقلال تاجیکستان کند تا تیمش  با برد در این بازی بتواند مسیر صعودش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را هموار کند.

وحید امیری هافبک پرسپولیس مصدومیتش برطرف شده و در تمرینات گروهی تیمش شرکت می‌کند و همراه تیم هم راهی تاجیکستان شده است، اما معلوم نیست که گل محمدی از او در ترکیب اصلی استفاده کند یا اینکه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین مسابقه شود. همچنین مهدی ترابی هم سرماخورده است و حضورش در این بازی قطعی نیست.

علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک و ۲، ۳ بازیکن دیگر دچار سرماخوردگی شدند و این ویروس بلای جان پرسپولیسی‌ها شده است. به هر حال باید دید این بازیکنان می‌توانند تیم خود را برابر استقلال تاجیکستان همراهی کنند.

به هر حال تیم پرسپولیس با برد برابر تیم استقلال تاجیکستان صعودش به مرحله بعدی را تا حدودی قطعی می‌کند و حتی به صدرنشینی هم می‌تواند امیدوار باشد.

در آن طرف، تیم استقلال تاجیکستان با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی گروه E  قرار دارد. این تیم تاجیکی می‌خواهد با حمایت هواداران خود  انتقام شکست بازی رفت را  از پرسپولیس بگیرد و همچنان امیدوار به صعود باشد.

 ایگور چرونچکو سرمربی تیم استقلال تاجیکستان بعد از شکست  تیمش در تهران در نشست خبری پس از بازی اعلام کرد که منتظر پرسپولیس در بازی برگشت خواهد ماند و باید دید او می‌تواند تیم پرسپولیس را شکست بدهد یا نه!

باشگاه خبرنگاران