در حالی که پیش از تقابل هفته گذشته با شمس آذر قزوین، باشگاه استقلال قسمتی از مطالبات بازیکنان خود را پرداخت کرد، پول چند بازیکن پرداخت نشد و به صورت کاملاً تصادفی این نفرات همان‌هایی بودند که برای حل مشکل سقف بودجه حاضر به کم کردن قراردادهای خودشان نشده بودند! یک اتفاق عجیب که البته […]

- این سه بازیکن استقلال دیگر زیر بار کسر قرارداد نمی‌روند/ حتی یک ریال از پولم را هم به استقلال نمی‌بخشم

در حالی که پیش از تقابل هفته گذشته با شمس آذر قزوین، باشگاه استقلال قسمتی از مطالبات بازیکنان خود را پرداخت کرد، پول چند بازیکن پرداخت نشد و به صورت کاملاً تصادفی این نفرات همان‌هایی بودند که برای حل مشکل سقف بودجه حاضر به کم کردن قراردادهای خودشان نشده بودند!

یک اتفاق عجیب که البته شنبه با پرداخت مطالبات بازیکنان حداقل به صورت موقت جمع و جور شد ولی ناراحتی نفرات مذکور به قوت خودش باقی است. این بازیکنان از برخورد تبعیض آمیز و دوگانه باشگاه با خودشان ناراحت هستند و تاکید دارند که اگر استقلال پول نداشت، قاعدتاً باید پرداخت‌ها را به تعویق می‌انداخت یا اینکه ضریب کمتری پرداخت می‌کرد اما به صورت یکسان و به همه بازیکنان پرداختی داشت.

قبل از مسابقه با شمس آذر صحبت بر سر این بود که مهدی مهدی پور، آرش رضاوند و ارسلان مطهری حاضر به کم کردن قرارداد خودشان نشده‌اند و حالا ابن خبر را از داخل تیم می‌شنویم که سه بازیکن مذکور دیگر تحت هیچ شرایطی دلشان نمی‌خواهد این بحث را دنبال کنند و تاکید دارند که با توجه به اتفاقات رخ داده، پرونده کم کردن قراردادهایشان بسته شده است و آنها حتی یک ریال هم در این مورد به استقلال تخفیف نمی‌دهند.

منبع: خبـر ورزشی