با این روش، دست هکر‌ها را برای همیشه از رمزعبورتان کوتاه کنید!
با این روش، دست هکر‌ها را برای همیشه از رمزعبورتان کوتاه کنید!

ایندیپندنت نوشت: استفاده از شکلک (ایموجی) در رمز عبور می‌تواند امنیت آن را افزایش دهد. به گفته استان کامینسکی، کارشناس شرکت امنیت سایبری کسپرسکی وقتی هکر‌ها سعی می‌کنند رمز عبور حاوی حروف، اعداد و علایم نگارشی را هک کنند، کمتر از ۱۰۰ تغییر از هر نماد وجود دارد که باید آن‌ها را امتحان کنند. این در […]

- با این روش، دست هکر‌ها را برای همیشه از رمزعبورتان کوتاه کنید!

ایندیپندنت نوشت: استفاده از شکلک (ایموجی) در رمز عبور می‌تواند امنیت آن را افزایش دهد. به گفته استان کامینسکی، کارشناس شرکت امنیت سایبری کسپرسکی وقتی هکر‌ها سعی می‌کنند رمز عبور حاوی حروف، اعداد و علایم نگارشی را هک کنند، کمتر از ۱۰۰ تغییر از هر نماد وجود دارد که باید آن‌ها را امتحان کنند. 
این در حالی است که با اضافه کردن تنها یک شکلک به رمز عبور، هکر‌ها مجبور می‌شوند تا حدود سه هزار و ۷۰۰ تغییر از هر نماد را امتحان کنند. 
به گفته این کارشناس، به خاطر سپردن رمز عبور متشکل از شکلک‌ها بسیار ساده‌تر از رمز‌های ترکیبی حروف، اعداد و علائم نگارشی است. 
کامینسکی همچنین گفت که ممکن است هنوز تمام سایت‌ها و یا پلتفرم‌ها از استفاده از شکلک‌ها در رمز عبور پشتیبانی نکنند. 
این کارشناس در پایان گفت: البته استفاده از شکلک‌ها جایگزین دستورالعمل‌های امنیتی سنتی نیست. دستورالعمل‌هایی که کاربر را تشویق به استفاده از رمز‌های عبور طولانی و تایید هویت دو مرحله‌ای می‌کنند.

منبع: اطلاعات انلاین