به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار از پایگاه هوایی رامون در سرزمین های اشغالی گفت بدون بازگشت و آزادی اسرای صهیونیست، آتش بس را نخواهد پذیرفت. به گزارش روسیا الیوم، نتانیاهو افزود: ما به دوستان و دشمنانمان اعلام می کنیم، بدون بازگشت «ربوده شدگان» اسرائیلی، آتش […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار از پایگاه هوایی رامون در سرزمین های اشغالی گفت بدون بازگشت و آزادی اسرای صهیونیست، آتش بس را نخواهد پذیرفت.

به گزارش روسیا الیوم، نتانیاهو افزود: ما به دوستان و دشمنانمان اعلام می کنیم، بدون بازگشت «ربوده شدگان» اسرائیلی، آتش بسی در کار نخواهد بود و به جنگ تا پیروزی بر حماس ادامه خواهیم داد.

اظهارات نتانیاهو در حالی است که عمیحای الیاهو وزیر میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی، بمباران هسته ای غزه را یکی از گزینه ها برای ریشه کنی حماس اعلام کرده بود.

الیاهو همچنین در اعتراض به دادن مجوز ورود کمک های انسانی به غزه گفته بود: چیزی به نام غیر نظامیان غیر همدست [با حماس] در غزه وجود ندارد.

پیشتر غازی حمد، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آمادگی این جنبش برای آزادی ۲۴۰ اسیر صهیونیست، در مقابل آزادی کلیه زندانیان فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر خبر داده بود.