پایان عصر رونالدو و مسی/ تغییر پیراهن‌ها با ظهور ستاره‌ها پدیده های جدید
پایان عصر رونالدو و مسی/ تغییر پیراهن‌ها با ظهور ستاره‌ها پدیده های جدید

به دنبال بازی‌های درخشان «جود بلینگهام» با لباس رئال مادرید روز به روز به محبوبیت این ستاره جوان انگلیسی افزوده می‌شود. او موفق شد جایزه «کوپا» را دریافت کند و با گل‌هایی که به ثمر رسانده است اکنون نامش در اروپا بر سر زبان‌ها افتاده و همه از او سخن می‌گویند. در فصل جاری لیگ‌های […]

- پایان عصر رونالدو و مسی/ تغییر پیراهن‌ها با ظهور ستاره‌ها پدیده های جدید

به دنبال بازی‌های درخشان «جود بلینگهام» با لباس رئال مادرید روز به روز به محبوبیت این ستاره جوان انگلیسی افزوده می‌شود. او موفق شد جایزه «کوپا» را دریافت کند و با گل‌هایی که به ثمر رسانده است اکنون نامش در اروپا بر سر زبان‌ها افتاده و همه از او سخن می‌گویند.

در فصل جاری لیگ‌های برتر در اروپا آمار و ارقام او از هر بازیکن دیگری بهتر است و می‌توان گفت اکنون بهترین بازیکن اروپاست. او در ۱۳ بازی که برای مادرید انجام داده، ۱۳ گل و ۳ پاس گل به ثمر رسانده. همین درخشش‌ها موجب شده این جوان انگلیسی اکنون به بازیکنی بسیار محبوب تبدیل شود.

وبسایت «فاناتیک» در گزارشی به بررسی فروش تعداد پیراهن‌های فروخته شده بازیکنان در اروپا پرداخته است که به نوعی محبوبیت این بازیکنان را نزد هوادارن بازگو می‌کند. طبق آماری که این وبسایت ارائه کرده لباس‌های این هافبک رئال مادرید در ماه اکتبر بیشترین فروش را در سراسر اروپا داشته است و از «هالند» و «امباپه» هم پیشی گرفته است. هالند با سبقت از امباپه دوم است تا ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به رده سوم سقوط کند.

«وینیسیوس جونیور» ستاره رئال مادرید هم در لیست ۱۰ بازیکن پرفروش قرار دارد و نکته جالب توجه اینجاست که هیچ یک از بازیکنان بارسلونا در این لیست حضور ندارند. «رشفورد» از منچستر یونایتد چهارم است و «سون» از تاتنهام در رده پنجم قرار دارد. «محمد صلاح»، «دی بروین»، «گارناچو» و «ساکا» هم دیگر بازیکنانی هستند که اسمشان در بین بازیکنانی که لباسشان بیشترین فروش را داشته است قرار دارد.

اما از همه مهم‌تر اینجاست که دیگر پیراهن‌های لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار جونیور در بین پیراهم‌های محبوب حضور ندارد و به نظر می‌رسد دوران این سه غول فوتبال جهان به خصوص با خروج از اروپا به پایان رسیده باشد گویا نظم جدیدی در فوتبال حاکم است که «بلینگهام» در رأس آن قرار دارد و دیگر جایی برای ستارگان سال‌های اخیر دنیای فوتبال وجود ندارد و باید نام آن‌ها را در لیست اسطوره‌های سابق دنیای فوتبال قرار دهیم و پذیرای جوانانی باشیم که قرار است عصر جدیدی را در دنیای فوتبال رقم بزنند.

باشگاه خبرنگاران