ستاره لیورپول در پستی دلخراش در اینستاگرام گفت که خانواده‌اش از دستگیری لوئیس ۵۸ ساله ناراحت و مضطرب هستند. پدر لوئیس دیاس در ۲۸ اکتبر در پمپ بنزینی در کلمبیا توسط شورشیان کمونیست ارتش آزادی‌بخش ملی به همراه همسرش با اسلحه گروگان گرفته شد. اما دیاس پس از بازی با لوتون در اینستاگرام التماس کرد […]

- پیراهنی که خبرساز شد/ التماس لوئیس دیاس برای آزادی پدرش

ستاره لیورپول در پستی دلخراش در اینستاگرام گفت که خانواده‌اش از دستگیری لوئیس ۵۸ ساله ناراحت و مضطرب هستند. پدر لوئیس دیاس در ۲۸ اکتبر در پمپ بنزینی در کلمبیا توسط شورشیان کمونیست ارتش آزادی‌بخش ملی به همراه همسرش با اسلحه گروگان گرفته شد. اما دیاس پس از بازی با لوتون در اینستاگرام التماس کرد تا پدرش را برگردانند و به اسپانیایی نوشت: «هر ثانیه، هر دقیقه اندوه ما بیشتر می‌شود. من و مادرم و برادرانم مستأصل و مضطرب هستیم و نمی‌دانیم با چه کلماتی حجم درد خود را توصیف کنیم. این رنج تنها زمانی پایان خواهد یافت که او به خانه بازگردد. من التماس‌تان می‌کنم که با احترام به صداقت خود و پایان دادن به این انتظار دردناک، فوراً این مشکل را حل کنید. به نام عشق و شفقت از شما می‌خواهیم که در عملکرد خود تجدید نظر کنید و او را به ما بازگردانید.»

او چند ساعت قبل از چنین درخواستی، گل تساوی دراماتیک دقیقه ۹۵ را مقابل لوتون به ثمر رساند و سپس پیراهن خود را بلند کرد و عبارت Libertad Para Papa (آزادی برای پدرم) را به نمایش گذاشت. این بازیکن ۲۶ ساله از روی نیمکت به زمین آمده بود تا یک امتیاز حیاتی برای لیورپول که در جایگاه سوم لیگ برتر قرار دارد، کسب کند.

گمان می‌رود این گروگان‌گیری که ماه‌هاست برای آن برنامه‌ریزی شده، توسط یک زن مبارز ۴۰ ساله به نام پاتریشیا طراحی شده باشد. مقامات کلمبیایی برای بازگشت لوئیس دیاس ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار پزو (۴۰۶۰۰ پوند) جایزه تعیین کرده‌اند. این آدم‌ربایی به شدت خشم مردم آمریکای جنوبی را برانگیخته است.

یورگن کلوپ، سرمربی تیم، پیروزی ۳-۰ یکشنبه مقابل فارست را به دیاس تقدیم کرد و گفت این پیروزی به افتخار برادر ما بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی