پیشنهاد جالب قلعه‌نویی برای یک برنامه طنز تلویزیونی/ از مربی‌گری در ایران لذت نمی‌برم
پیشنهاد جالب قلعه‌نویی برای یک برنامه طنز تلویزیونی/ از مربی‌گری در ایران لذت نمی‌برم

امیر قلعه‌نویی در زمره مربیانی بوده که حرف‌هایش بازتاب رسانه‌ای وسیعی چه در مورد استقلال و چه در رابطه با سایر موارد داشته است.

به گزارش زیرنویس، سرمربی اسبق  استقلال که هم‌اکنون هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را بر عهده دارد، ۱۱ سال قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با زیرنویس به نکات جالب توجهی اشاره کرد. قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای که روزی مشابه امروز در زیرنویس ۱۳۹۱ منتشر شد و اتفاقا سر و صدای زیادی هم به راه انداخت، به رعایت نشدن برخی چهارچوب‌ها و مسائل در فوتبال ایران اشاره کرد و تاکید داشت به‌همین‌خاطر از مربی‌گری در داخل کشور لذت نمی‌برد! او در حالی این صحبت‌ها را با ما انجام داد که استقلال صدرنشین دوازدهمین دوره پیکارهای لیگ برتر شده بود و در نهایت هم آن فصل را با قهرمانی به پایان رساند.

قلعه‌نویی پیرامون تقلید صدا و رفتار او در برنامه «خنده بازار» که آن‌زمان از تلویزیون پخش می‌شد هم حرف جالبی زد و به زیرنویس گفت: جامعه ما اخموست و به نشاط احتیاج دارد. من از این کاری که دوستان می‌کنند ناراحت نشدم و اتفاقا گفتم روزی که می‌خواهند ادایم را در بیاورند و برنامه را ضبط کنند، خودم را هم به استودیو دعوت کنند و ادای امیر قلعه‌نویی را جلوی خود قلعه‌نویی دربیاورند و بازی کنند.

زیرنویس‌گردی| ادای قلعه‌نویی را جلوی خود قلعه‌نویی دربیاورید!/ وقتی ژنرال گفته بود از مربیگری در ایران لذت نمی‌برد...

منبع: خبـر ورزشی