رستمیان: تجلیل از مدال‌آوران باعث انگیزه همه ما می‌شود
رستمیان: تجلیل از مدال‌آوران باعث انگیزه همه ما می‌شود

به گزارش زیرنویس، هانیه رستمیان در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی گفت: از شهردار محترم تهران تشکر می‌کنم به خاطر تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی. اولین تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی بود و این اتفاق باعث انگیزه ما می‌شود. امیدوارم همه ورزشکارانی که در این مراسم حضور داشتند و مدال آور بودند، […]

به گزارش زیرنویس، هانیه رستمیان در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی گفت: از شهردار محترم تهران تشکر می‌کنم به خاطر تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی. اولین تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی بود و این اتفاق باعث انگیزه ما می‌شود. امیدوارم همه ورزشکارانی که در این مراسم حضور داشتند و مدال آور بودند، در بازی‌های المپیک نیز حضور داشته باشند.

ملی پوش تیراندازی کشورمان گفت: بازی‌های آسیایی خیلی خوب بود. خداراشکر عملکردم خوب بود و راضی بودم و در رشته ۲۵ متر فینالیست شدم و رکورد خوبی توانستم کسب کنم. انتظار مدال داشتم و رشته تیراندازی قابل پیش بینی نیست ولی با این حال از عملکردم راضی بودم. در مسابقات قهرمانی آسیا نیز دقیقا همان رکورد را زدم و شرایط مثل بازی‌های آسیایی بود. آن روز خداراشکر توانستم عملکرد خوبی در فینال داشته باشم و مدال نقره را کسب کنم. خیلی خوشحالم در این رشته توانستم برای چندمین بار در مسابقات جهانی و آسیایی فینالیست بشوم. امیدوارم این عملکرد را ادامه بدهم و آمادگی‌ام را برای المپیک حفظ کنم. 

رستمیان در خصوص امکانات رشته تیراندازی اظهار داشت: تقریبا ۲ هفته دیگر عازم مسابقات فینال فینالیست‌ها هستم که ۱۲ نفر برتر رنکینگ هر رشته به این مسابقه دعوت می‌شوم. من دومین سال متوالی است که در این مسابقات حضور دارم و می‌توانم در بین بهترین تیراندازان جهان رقابت کنم. فرصت خوبی برای کسب تجربه است. بعد از آن، مسابقات آسیایی را داریم که آن سهمیه المپیک است. خداراشکر سهمیه دارم و برای کسب تجربه در آن مسابقات شرکت می‌کنم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات مهمی در پیش است ،انتظار حمایت بیشتر داریم. رشته تیراندازی نیز وابسته به تجهیزات است و باید سلاح‌هایمان به روز شود. نیاز داریم قبل از این مسابقات اردوهای برون مرزی داشته باشیم که بتوانیم این نیازهای خود را برطرف کنیم.

پایان پیام/





منبع: فارس