الاتحاد عربستان بعد از حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا دو بازی در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا انجام داده که هر دو دیدار را واگذار کرده است!آنها در لیگ خودشان یک بر صفر مغلوب الشباب شدند تا در مکان ششم جدول قرار بگیرند و در لیگ قهرمانان آسیا هم که امروز دو برصفر مغلوب نیروهوایی […]

- اتفاق عجیب برای حریف نماینده ایران/الاتحاد بعد از حکم کنفدراسیون فقط می بازد

الاتحاد عربستان بعد از حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا دو بازی در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا انجام داده که هر دو دیدار را واگذار کرده است!آنها در لیگ خودشان یک بر صفر مغلوب الشباب شدند تا در مکان ششم جدول قرار بگیرند و در لیگ قهرمانان آسیا هم که امروز دو برصفر مغلوب نیروهوایی عراق شدند. تیمی که با سپاهان اصفهان در عراق به تساوی دو بر دو رسید. نکته اینجاست که الاتحاد مدافع عنوان قهرمانی لیگ عربستان است و امسال هم با جذب کریم بنزما خیلی ها انتظار داشتند عملکرد بهتری داشته باشد اما انگار حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای آنها خوش یمن نبود.

با باخت الاتحاد مقابل نیروهوایی عراق حالا رقابت برای صعود بین سه تیم سپاهان،نیروهوایی و الاتحاد جذاب تر و هیجان انگیزتر شده است.ضمن این که بازی برگشت تیمهای سپاهان و نیروهوایی در تهران است اما نماینده ایران باید در جده با الاتحاد بازی کند. دیداری که می تواند بسیار تعیین کننده و حیثیتی باشد.

منبع: خبـر ورزشی