به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال نساجی ایران از ساعت ۱۷:۳۹ امشب در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نوبهار ازبکستان رفت. * استقبال هواداران نساجی از این مسابقه فوق‌العاده ضعیف بود به شکلی که در ابتدای بازی کمتر از ۱۵۰۰ نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند. حدود ۱۰۰ هوادار […]

- حیا کن رها کن علیه رحمتی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال نساجی ایران از ساعت ۱۷:۳۹ امشب در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نوبهار ازبکستان رفت.

* استقبال هواداران نساجی از این مسابقه فوق‌العاده ضعیف بود به شکلی که در ابتدای بازی کمتر از ۱۵۰۰ نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند. حدود ۱۰۰ هوادار خانم نیز در طبقه دوم نشسته بودند.

* سعید الهویی، آنتونیو مانیکونه و دینکا آلین، از اعضای کادرفنی تیم ملی برای تماشای بازی در ورزشگاه بودند.

* یوسوکه آراکی، داور ژاپنی بازی برای ایجاد هماهنگی با اتاق VAR سوت شروع مسابقه را با ۹ دقیقه تاخیر به صدا درآورد.

* هواداران نساجی پس از لحظاتی سکوت ناشی از بهتی که به دلیل گل دقیقه ۷ ایگور گلبان دچار آن شده بودند، با شعار “باغیرت” به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند.

  • امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی کشورمان در کنار حدادیان و صادق درودگر، مدیرعامل نساجی نشست.

پس از به ثمر رسیدن گل دوم نوبهار برخی هواداران این تیم شعار  “حیا کن، رها کن” علیه رحمتی سر دادند. در حالیکه این اتفاق در بازی با آلومینیوم اراک نیز برای این مربی رخ داده بود. هواداران  نساجی پیش از ورود رحمتی به رختکن بار دیگر علیه او شعار دادند.

میرشاد ماجدی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که به تازگی به عنوان رئیس هیات تهران انتخاب شده نیز جزء تماشاگران ویژه این بازی بود.

* نیمه اول بازی با برتری ۲ بر صفر تیم ازبکستانی تمام شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا