بازی ناامید کننده نساجی در نیمه اول مقابل «نوبهار»
بازی ناامید کننده نساجی در نیمه اول مقابل «نوبهار»

نیمه اول دیدار تیم های نساجی مازندران و «نوبهار نامنگان» ازبکستان به سود تیم ازبکستانی به پایان رسید.

به گزارش زیرنویس،در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال نساجی مازندران امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان «نوبهار نامنگان» ازبکستان بود.

این مسابقه در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود «نوبهار نامنگان» به پایان رسید. گل‌های نیمه اول تیم نوبهار را عبدوهولیکوف (۸) و اورونوف (۲۱) به ثمر رساندند.

ترکیب دو تیم در این مسابقه

سید مهدی رحمتی سرمربی نساجی در این مسابقه از این بازیکنان استفاده کرد:

رشید مظا هری، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی‌بیگی، مرصاد سیفی، مهرداد عبدی، اسماعیل بابایی، فرشید اسماعیلی، فرزاد زامهران، محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی

ترکیب تیم نوبهار هم برای این مسابقه به شرح زیر است:

یوسوپوف، میلوویچ، یولدوشف، اورونوف، اسکندروف، ایوانوویچ، بولتابوف، اسماعیلوف، عبدوهولیکوف، گولبان، جوکیچ

تیم داوری ژاپنی

داور: یوسوکه آراکی (ژاپن)

کمک داورها: جان میهارا و کوتا واتانبه

داور چهارم: یودای یاماموتو

داور و کمک داور VAR : هیرویوکی کیمورا و جامپی ایدا

سکوهای خالی آزادی

اولین نکته‌ای که در این بازی به چشم می‌خورد سکوهای خالی ورزشگاه آزادی و تعداد معدود تماشاگران بود. آماده نبودن ورزشگاه وطنی قائم شهر و بازی در تهران اولین دلیل بهره نبردن تیم نساجی از حضور طرفدارانش بود. ضمن اینکه این بازی در یک روز میان هفته برگزار می‌شود.

تأخیر در شروع بازی

دیدار دو تیم که قرار بود از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه برگزار شود با ۱۰ دقیقه تأخیر در ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه آغاز شد. به نظر می‌رسد خرابی در سیستم کمک داور ویدئویی و آماده نبودن این سیستم دلیل تأخیر در این مسابقه بود.

بازی ناامید کننده شاگردان رحمتی در نیمه اول

تیم فوتبال نساجی برای ماندن در کورس صعود لیگ قهرمانان آسیا، چاره‌ای جز پیروزی در این مسابقه نداشت اما بازی طبق خواست آنها پیش نرفت و در دقیقه ۸ این مسابقه، توپ برگشتی از خط دفاعی نساجی به «عبدوهولیکوف» رسید و او با یک ضربه روی پا توپ را به کنج دروازه نساجی رساند تا نوبهار با یک گل زودهنگام پیش بیفتد.

در دقیقه بازیکن نوبهار از جناح راست نساجی حرکت کرد و توپ ارسالی او با برخورد به دست مرصاد سیفی به کرنر رفت. بازیکنان نوبهار اعتقاد داشتند داور باید این صحنه را پنالتی بگیرد اما داور پس از مشورت با کمک داور ویدئویی رأی به ادامه بازی داد.

قرمزپوشان نساجی در دقیقه ۱۷ فرصت خوبی داشتند که بازی را به تساوی بکشانند اما مدافع نوبهار در آخرین لحظه توپ را از مقابل پای عبدی ربود.

در دقیقه ۲۱ ارسال بلند و کنار خط مدافع نوبهار به «اورونوف» رسید و ضعف جان‌ملکی در تعقیب و دفع توپ موجب شد این بازیکن به دروازه نزدیک شود و با یک ضربه دقیق دروازه رشید مظاهری را برای بار دوم باز کند.

در ادامه این مسابقه تیم نوبهار کمی عقب نشست و بازیکنان نساجی توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما موفق نشدند فرصت خاصی برای گلزنی ایجاد کنند و در خطرناک‌ترین لحظه در دقیقه سی و یکم سانتر فرشید اسماعیلی به محمد رضا آزادی رسید و ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه بیرون رفت.

در ادامه هم حملات نساجی بی نتیجه بود تا نیمه اول این مسابقه با شکست دو بر صفر نساجی به پایان برسد.

منبع: مـهر