بابایان: الهلال شانس اول صعود است، اما ما هم تلاش می‌کنیم
بابایان: الهلال شانس اول صعود است، اما ما هم تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، ساموئل بابایان پس از پیروزی ۳ بر یک تیم فوتبال نوبهار مقابل نساجی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی سختی بود. به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. با این برد شانس خیلی بالایی برای صعود به مرحله بعدی داریم. وی در پاسخ به این سوال که شانس نوبهار برای […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، ساموئل بابایان پس از پیروزی ۳ بر یک تیم فوتبال نوبهار مقابل نساجی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی سختی بود. به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. با این برد شانس خیلی بالایی برای صعود به مرحله بعدی داریم.

وی در پاسخ به این سوال که شانس نوبهار برای صعود به مرحله بعدی بیشتر است یا الهلال، گفت: مشخص است الهلال تیم اصلی برای صعود از این گروه به عنوان تیم اول است اما سایر تیم‌ها شانس برابری دارند و ما هم برای این امر رقابت می‌کنیم.

سرمربی تیم نوبهار درپاسخ به این سوال که تیمش با کسب ۱۰ امتیاز شگفتی‌ساز گروه خود شده است، عنوان کرد: می‌خواهم به تیم بمبئی سیتی و نساجی بگویم کسب این نتایج دلیلی بر قوی بودن ما و ضعیف بودن این تیم‌ها نیست.

استون اورونوف، بازیکن تیم فوتبال نوبهار هم با حضور در این نشست خبری درمورد پیروزی مقابل نساجی گفت: برای این مسابقه به خوبی آماده شده بودیم و با  قصد کسب ۳ امتیاز به زمین آمدیم.

ادامه دارد…





منبع: فارس