لیگ برتر هندبال| مدعیان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند
لیگ برتر هندبال| مدعیان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در هفته سوم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران، عصر امروز ۵ دیدار برگزار شد که طی آن مدعیان برابر حریفان خود به برتری رسیدند.   در یکی از مهمترین دیدارهای هفته سوم دربی شهر اصفهان بین تیم های سپاهان نوین و فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد که […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در هفته سوم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران، عصر امروز ۵ دیدار برگزار شد که طی آن مدعیان برابر حریفان خود به برتری رسیدند.  

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته سوم دربی شهر اصفهان بین تیم های سپاهان نوین و فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد که سپاهان علی رغم باخت در نیمه اول توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ نوین را شکست دهد. سپاهان نوین که به تازگی با مجید رحیمی زاده قرارداد همکاری امضا کرده، با بازیکنان جوان خود بازی خوبی را در هر دو نیمه ارائه داد اما با بدشانسی در دقایق پایانی این بازی، نتیجه را واگذار کرد. 

در دیگر دیدار امروز فرازبام خائیز دهدشت که به خانه گیتی پسند رفته بود، نتوانست نتیجه ای بهتر از ۲۳ بر۳۰ بگیرد و کماکان با ۳ شکست از سه بازی خود بدون امتیاز در رده های پایانی جدول رده بندی قرار دارد.

پلیمری‌ها هم که به سبزوار رفته بودند، در یک بازی برتر در سالنی پر از تماشاگر پرشور توانستند دومین پیروزی خود با نتیجه ۲۷ بر ۳۰ را کسب کنند و ۴ امتیازی شوند. پلیمر خلیج فارس خرم آباد که در وقفۀ لیگ به‌خاطر بازی‌های تیم ملی دو بازیکن خارجی، بوزو آندلیچ اهل مونته‌نگرو و گولوبوویچ صربستانی، و همچنین یونس آثاری ملی‌پوش را جذب کرده، با سایر بازیکنان مطرح خود یعنی محمد سیاوشی، الله کرم استکی، شهاب صادق زاده و … بازی بسیار خوبی از خود در زمین به نمایش گذاشت و نشان داد برای ماندن در کورس قهرمانی آماده است.

آلومینیوم اراک نیز مقابل صنعت مس کرمان حرفی برای گفتن نداشت و نتیجه هر دو نیمه را با حساب ۸ بر۱۵ در نیمه نخست و  ۲۱ بر ۳۱ در پایان بازی واگذار کرد.
مس با این پیروزی شمار بردهای خود را به ۳ رساند تا با ۶ امتیاز همچنان در رده های بالای جدول بایستد. 

در آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر هندبال مردان زغال سنگ طبس هم با پیروزی ۳۴ بر ۲۶ برابر پرواز هوانیروز با دست پر از اصفهان به طبس بازگشت.

بازی نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم لغو شد.

هفته چهارم لیگ سی و ششم ۲۲ آبان برگزار می شود.

پایان پیام/





منبع: فارس