پرسپولیسی ها نباید برابر استقلال تاجیکستان اشتباه کنند/ گل محمدی توانایی جمع کردن حاشیه ها را دارد
پرسپولیسی ها نباید برابر استقلال تاجیکستان اشتباه کنند/ گل محمدی توانایی جمع کردن حاشیه ها را دارد

سهراب انتظاری مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم تیم پرسپولیس بازی سختی پیش رو دارد. حالا درست است که ما توانستیم در دور رفت برابر تیم تاجیکی برنده شویم، اما آن‌ها نشان دادند تیم خوبی هستند و نباید سرخپوشان حریف خود […]

- پرسپولیسی ها نباید برابر استقلال تاجیکستان اشتباه کنند/ گل محمدی توانایی جمع کردن حاشیه ها را دارد

سهراب انتظاری مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم تیم پرسپولیس بازی سختی پیش رو دارد. حالا درست است که ما توانستیم در دور رفت برابر تیم تاجیکی برنده شویم، اما آن‌ها نشان دادند تیم خوبی هستند و نباید سرخپوشان حریف خود را دستکم بگیرند. ان شا الله مصدومان برسند و با تمام قوا به زمین مسابقه برویم و ۳ امتیاز بازی را از آن خودمان کنیم تا شرایط صعودمان هموارتر شود.

او افزود: ۳ بازی سخت برابر استقلال تاجیکستان، الدحیل و النصر در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا داریم و امیدوارم که ما غفلت  و اشتباه نکنیم و امتیاز از دست ندهیم. ان شا الله با یک بازی خوب و منطقی بتوانیم ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم.

انتظاری درباره اینکه حاشیه‌ها در این بازی تاثیر می‌گذارد، گفت: تیم ما تجربه گرانبهایی در بازی‌های آسیایی دارد. این مسائل رخ داده جزو اتفاقات طبیعی فوتبال است و برای تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس  همیشه حواشی وجود دارد. یکسری بیکار نمی‌نشینند و حاشیه برای سرخپوشان ایجاد می‌کنند، اما تیم ما خیلی با تجربه است و کادرفنی و سرمربی خوبی داریم. به نظرم گل محمدی در لیگ ایران جزو بهترین‌ها است و قطعا او می‌تواند این حواشی را جمع کند و صدمه‌ای به تیم پرسپولیس نمی‌زند، بازیکنان هم قسم می‌شوند و به دور از مسائل حاشیه‌ای بتوانند ۳ امتیاز بازی را از آن خود کنند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره اینکه تیم استقلال تاجیکستان را چطور می‌بیند، گفت: درست است که این تیم تاجیکی را در بازی رفت شکست دادیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما نباید غفلت کنیم و جلوی تماشاگران آن‌ها قرار است بازی کنیم. همچنین آن‌ها ۲ بازیکن روسی تبار دارند که بازیکنان خوب و قابلی هستند و نباید این تیم را دستکم بگیریم. اگر سرخپوشان حریف خود را دستکم بگیرند تنبیه می‌شوند. به نظرم بازی با صنعت نفت آبادان باید درس بزرگی برای ما باشد و ما این تیم آبادانی را اواخر بازی دستکم گرفتیم و متاسفانه یک غفلت کردیم و ۳ امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. همه از شرایط بازی آسیایی کاملا اطلاع دارند و می‌دانند چه خبر است و ان شا الله  سرخپوشان با یک بازی خوب همراه با برد شیرین به ایران بازگردند.

باشگاه خبرنگاران