اسدی: تاثیر رای AFC روی نتیجه بازی با ملوان؟ موفق باشید!
اسدی: تاثیر رای AFC روی نتیجه بازی با ملوان؟ موفق باشید!

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، رضا اسدی پس از پیروزی ۹ بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل آلمالیق درمورد این پیروزی اظهار داشت: مهم این بود که سه امتیاز را بگیریم که محقق شد. خیلی خوشحالم که هواداران به ورزشگاه آمدند و به ما کمک کردند. بازی بسیار سختی برای ما بود. خوش شانس بودیم […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، رضا اسدی پس از پیروزی ۹ بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل آلمالیق درمورد این پیروزی اظهار داشت: مهم این بود که سه امتیاز را بگیریم که محقق شد. خیلی خوشحالم که هواداران به ورزشگاه آمدند و به ما کمک کردند. بازی بسیار سختی برای ما بود. خوش شانس بودیم که تیم حریف ۱۰ نفره شد و فشار در بایز کمتر شد.

وی درمورد تاثیرات VAR در این بازی، خاطرنشان کرد: همه دوست دارند VAR در لیگ خودمان هم باشد تا عدالت برقرار شود. همه می‌خواند عدالت در مسابقات اجرا شود.

اسدی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان از این گروه صعود خواهد کرد یا خیر، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که صعود کنیم و این موضوع بستگی به تلاش‌مان دارد.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درمورد اینکه گفته می‌شود سپاهان با این پیروزی خط و نشانی جدی برای پرسپولیس کشید، تصریح کرد: ما بازی آسیایی داشتیم و تلاش کردیم که برنده باشیم و برای ما مهم بود. همین برای ما کافی است.

اسدی درمورد اینکه اعلام رای AFC قبل از بازی با ملوان چقدر روی نتیجه بازی با این تیم تاثیر داشت، اظهار داشت: بازی امروز خیلی خوب بود و از همه شما تشکر می‌کنم و امیدوارم که موفق باشید!

پایان پیام/





منبع: فارس