به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اهداف وابسته به حزب‌الله لبنان در جنوب این کشور را بمباران کرده است. خبرنگار المنار از حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه «اللبونه» واقع در جنوب الناقوره به همراه گلوله‌باران این منطقه از سوی توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد. خبرنگار […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اهداف وابسته به حزب‌الله لبنان در جنوب این کشور را بمباران کرده است.

خبرنگار المنار از حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه «اللبونه» واقع در جنوب الناقوره به همراه گلوله‌باران این منطقه از سوی توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که اطراف شهرک عیتا الشعب از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شده است.

همچنین آژیر هشدار در «شتولا» و الجلیل غربی واقع در شمال اراضی اشغالی و در نزدیکی مرز لبنان و اراضی اشغالی به صدا درآمد.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان از شهادت دو تن از رزمندگان خود به نام‌های حسین لطفی سوید (مازن) از اهالی شهرک مرکبا در جنوب لبنان و محمد ملحم یوسف (مجاهد) از اهالی شهرک حام در بقاع در جریان درگیری‌های مرزی میان مقاومت اسلامی لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

گفتنی است پیش‌تر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۳۰ موشک از سمت لبنان به سوی مناطق شمالی اراضی اشغالی شلیک شده است و مدعی شد که توپخانه ارتش این رژیم محل شلیک این موشک‌ها را گلوله‌باران کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز اعلام کرد که تجهیزات فنی موضع صهیونیستی الراهب را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و منهدم کرده است.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که عصر امروز مواضع صهیونیستی المالکیه و جل الدیر را با موشک هدف قرار داده و به آن‌ها آسیب‌هایی حتمی وارد کرده است.

منبع: مـهر