اسطوره منچستریونایتد سر الکس فرگوسن به مسئولان این باشگاه توصیه کرده است که به مربی فعلی خود پایبند بمانند و او را تغییر ندهند. اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تحت فشار عملکرد ضعیف تیمش قرار دارد، با این وجود او از حمایت کامل سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق باشگاه برخوردار است.  یونایتد بدترین شروع یک فصل […]

- توصیه فرگوسن؛ این سرمربی را اخراج نکنید!/ چه کسی را می‌خواهید بیاورید؟!

اسطوره منچستریونایتد سر الکس فرگوسن به مسئولان این باشگاه توصیه کرده است که به مربی فعلی خود پایبند بمانند و او را تغییر ندهند.

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تحت فشار عملکرد ضعیف تیمش قرار دارد، با این وجود او از حمایت کامل سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق باشگاه برخوردار است.

 یونایتد بدترین شروع یک فصل خود را در ۶۱ سال گذشته ثبت کرده است که اوج آن، دو شکست ۳-۰ خانگی مقابل آرسنال و نیوکسل بود. به دلیل این نتایج و آشفتگی مشهود تیم یونایتد در تمامی بازی‌ها، اریک تن‌هاخ، سرمربی این تیم تحت فشار زیادی قرار دارد و حتی گفته می‌شود که باشگاه منچستریونایتد شروع به پیدا کردن جایگزین برای او کرده است. اما طبق گزارش سان، تن‌هاخ هلندی تحت حمایت فرگوسن بزرگ قرار دارد.

 این روزنامه گزارش می‌دهد که فرگوسن «حمایت بی دریغ» از این سرمربی هلندی دارد و احساس می‌کند که اخراج او در این مرحله کار نادرستی است.

عملکرد ضعیف – و عدم اطمینان در مورد مالکیت باشگاه – آینده تن‌هاخ را زیر سوال برده است. با این حال سر الکس آماده حمایت از سرمربی هلندی است. گفته می‌شود که اسطوره اسکاتلندی در حاشیه یک جشن خیریه گفته است: «تن‌هاخ شخصیت و ذهنیت لازم برای چرخاندن تیم را دارد. اخراج او اشتباه است. چه کسی می‌خواهد بیاید؟» و از سرمایه‌گذاران شیاطین سرخ خواسته است که به او پایبند باشند و به اعتمادشان ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: متن احساسی سرالکس فرگوسن برای سربابی چارلتون/ ۱۰۰۰ کلمه از یک اسطوره برای اسطوره‌ای دیگر؛ همچنان به سوگواری برای او ادامه می‌دهیم…

منبع: خبـر ورزشی