به گزارش زیرنویس، سرهنگ پیمان کرمی رئیس پلیس راهور استان البرز  در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده های استانی البرز اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزاد راه کرج – قزوین حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج -تهران از پل فردیس تا پل کلاک و در ادامه درمحدوده گرمدره کرج سنگین […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ پیمان کرمی رئیس پلیس راهور استان البرز  در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده های استانی البرز اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزاد راه کرج – قزوین حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج -تهران از پل فردیس تا پل کلاک و در ادامه درمحدوده گرمدره کرج سنگین است.

رئیس پلیس راهور استان البرز اضافه کرد: همچنین وضعیت ترافیک در جاده کرج – چالوس و خط شمالی آزادراه تهران – کرج -قزوین نیز عادی و روان گزارش شده است.

سرهنگ کرمی بیان کرد: اکنون تردد از کرج و آزادراه تهران – شمال به سمت مازندران به دلیل اجرای عملیات عمرانی در حوزه استان مازندران ممنوع است .

این مقام انتظامی افزود: این ممنوعیت تردد از ساعت ۶ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد که مسافران می توانند برای سفربه شمال کشور از سایر محورهای استفاده کنند.

رییس پلیس راه البرز از رانندگان خواست زمان سفر خود را مدیریت کرده و از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کنند.

منبع خبر: رکنـا