تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا| ۲ کماندار کامپوند صعود کردند
تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا| ۲ کماندار کامپوند صعود کردند

به گزارش زیرنویس،در ادامه رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا، محمدصالح پالیزبان پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی کامپوند، در دور دوم به مصاف کمانداری از چین تایپه رفت و با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۲ به برتری رسید. وی فردا و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از کره‌جنوبی می‌رود. آرمین […]

به گزارش زیرنویس،در ادامه رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا، محمدصالح پالیزبان پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی کامپوند، در دور دوم به مصاف کمانداری از چین تایپه رفت و با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۲ به برتری رسید. وی فردا و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از کره‌جنوبی می‌رود.

آرمین پاکزاد پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی کامپوند، در دور دوم به مصاف کمانداری از بنگلادش رفت و با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۱ به برتری رسید. وی فردا و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از هند می‌رود.

میلاد رشیدی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی کامپوند، در دور دوم به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۵ شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

بیتا عاشق‌زاده پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی کامپوند، در دور دوم به مصاف نماینده سنگاپور رفت و با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۳۶ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پایان پیام/





منبع: فارس