تیم پرسپولیس در حالی امشب باید به مصاف استقلال تاجیکستان برود که در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد جالب توجهی در سال‌های گذشته داشته و با آماری که از خود به جا گذاشته بهترین تیم ایرانی در ادوار مسابقات آسیایی نام گرفته است. سرخ‌ها در ادوار مسابقات آسیایی ۱۲۷ بازی انجام داده و موفق شده است […]

- پرسپولیس بهترین تیم ایرانی در لیگ قهرمانان/ گل‌محمدی و پسران متخصص آسیا

تیم پرسپولیس در حالی امشب باید به مصاف استقلال تاجیکستان برود که در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد جالب توجهی در سال‌های گذشته داشته و با آماری که از خود به جا گذاشته بهترین تیم ایرانی در ادوار مسابقات آسیایی نام گرفته است.

سرخ‌ها در ادوار مسابقات آسیایی ۱۲۷ بازی انجام داده و موفق شده است ۶۶ دیدار را با برد پشت‌سر بگذارد تا از این حیث بهترین عملکرد را بین تیم‌های ایرانی داشته باشد. تیم پرسپولیس ۵۲ درصد از بازی‌های خود در مسابقات آسیایی را با برد پشت‌سر گذاشته و موفق شده رقبای خود را شکست دهد. 

این در حالی است که نزدیک‌ترین تیم به پرسپولیس، تیم استقلال که در ۱۲۰ بازی آسیایی خود ۵۴ برد به دست آورده و در ۴۵ درصد بازی‌های بین‌المللی خود برنده بوده است. شاگردان یحیی گل‌محمدی امروز برای ادامه روند خوب خود در آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان خواهند رفت. سرخ‌پوشان برای اینکه شانس خود برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را همچنان حفظ کنند محکوم به برد در این دیدار حساس هستند.

منبع: خبـر ورزشی