سپاهان با کسب یک نتیجه عجیب و غریب امیدهای خود را برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه داشت و با ۹ گل حریف ازبکستانی خود را سلاخی کرد. گلزنان این بازی ۷ بازیکن مختلف برای سپاهان بودند و تنها عیسی آل کثیر و محمد جواد حسین نژاد مردان دو گله این […]

- خط و نشان چند ستاره پرسپولیسی برای یحیی گل محمدی

سپاهان با کسب یک نتیجه عجیب و غریب امیدهای خود را برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه داشت و با ۹ گل حریف ازبکستانی خود را سلاخی کرد. گلزنان این بازی ۷ بازیکن مختلف برای سپاهان بودند و تنها عیسی آل کثیر و محمد جواد حسین نژاد مردان دو گله این بازی بودند. نکته جالب اینجاست در بین گلزنان سپاهان در بازی دیروز، ۵ بازیکن سابق پرسپولیس به چشم می خورد؛ عیسی آل کثیر، رامین رضاییان، رضا اسدی، شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده پرسپولیسی های سابق سپاهان بودند که در این بازی درخشیدند و موفق به گلزنی شدند.

پرسپولیس و سپاهان هفته آینده مهم ترین بازی لیگ برتر را در اصفهان برگزار خواهند کرد و حالا پرسپولیسی های سابق با فرمی عالی و با گلزنی به استقبال بازی مقابل تیم سابقشان خواهند رفت. در بین این نفرات، چند بازیکن توسط یحیی گل محمدی از پرسپولیس کنار گذاشتند و اصلا رابطه خوبی با سرمربی سابقشان ندارند. از همین رو بازی یکشنبه مقابل پرسپولیس به شدت حیثیتی خواهد بود. این نفرات با درخشش در بازی مقابل آلمالیق هشداری جدی به سرمربی پرسپولیس دادند که کاملا آماده تقابل با او و تیمش هستند.

با توجه به فرم خوب این نفرات ،بازیکنان پرسپولیس کار سختی برای مهار ستاره های سپاهان دارند. گفتنی است،در ترکیب پرسپولیس هم چند سپاهانی سابق مثل گولسیانی، سرلک، اسماعیلی فر، رفیعی و ریگی حضور دارند که این موضوع به جذابیت های این بازی اضافه خواهد کرد.

منبع: خبـر ورزشی